מידע נוסף

עשוי מ:נירוסטה

אביזר:אקדח מזרק לחומר סיכה מנירוסטה

199.00

מזרק מקצועי לחומר סיכה מנרוסטה מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands האמריקאית.

תיאור

כותבים את המאמר הבא:

XR-Brands – The Grease Gun Stainless Steel Lube Launcher

מזרק הנירוסטה המדהים הזה מהווה את הדרך המושלמת להשתמש בחומר סיכה בצורה עמוקה יותר בכל סצנה שתבחרי. הקצה הדק והחלק של המזרק מאפשרים לך להוסיף את חומר הסיכה בקלות ובדיוקות מדויקת, והטבעת המיוחדת מאפשרת לך להזריק את הנוזל שבחרת בדיוק למקום הרצוי. מעבר ליכולת הפונקציונלית שלו, מזרק זה מעניק תחושה איכותית ומקצועית שתוסיף לחוויה הבדידותית שלך.

המזרק נעשה מנירוסטה איכותית ועמידה, והוא מתאים לשימוש ממושך ועמיד בפני רטיבות. עיצובו היפה והמרהיב של המזרק מזמין לעיניים ומעניק לך תחושה של פריט מקצועי ומיוחד. בנוסף, הוא מצויד בידית מותאמת ונוחה לאחיזה, מה שמקל על השימוש ומגביר את השליטה שלך על הפעולה.

בשילוב עם היכולות המושפעות של המזרק, הוא הכלי המושלם לשימוש בסצנות הBDSM שמעניקות חווית רופא וחולה. הוא מאפשר לך להשחיל חומר סיכה בצורה מדויקת ועמוקה יותר, ומוסיף את הפרט המקצועי הנדרש לתערובת המשחק.

אם את מחפשת כלי איכותי, יעיל ומקצועי לשימוש בסצנות הBDSM, אין ספק שמזרק הנירוסטה הזה מהווה את הבחירה המושלמת עבורך. הוא מתנה נהדרת לעצמך או למישהי מיוחדת בחיים שתרצי להפתיע ולהעניק לה חווית רופא וחולה מיוחדת.

סה״כ, המזרק הנירוסטה The Grease Gun Stainless Steel Lube Launcher של XR-Brands הוא פריט מקצועי, יעיל ואיכותי ששלב בתוכו עיצוב מרהיב ויכולות פונקציונליות מתקדמות. בחרי בו עוד היום ותוסיפי עוד יכולות ומגוון לסצנות הBDSM שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אקדח מזרק לחומר סיכה מנרוסטה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן