מידע נוסף

עשוי מ:דמוי עור טבעוני

אביזר:סט אזיקי רגליים איכותיות

מותג: Fetish

239.00

אזיקי רגליים דמוי עור טבעוני איכותיות במיוחד של מותג אביזרי המין המוביל Fetish.

תיאור

"כיבוש התשוקות: חווית BDSM עם מוצרי Fetish"
הסט אזיקי רגליים מבית Fetish הוא המוצר המושלם לכל מי שמתעניין בעולם ה-BDSM. הקהילה הזו הפכה לחלק מהחיים של רבים, ועם הסט החדש שלנו, תוכלו גם אתם להיכנס לתוך העולם המרתק והחדש הזה.

הסט אזיקי רגליים הוא עשוי מחומר דמוי עור טבעוני, מה שמאפשר לכם ליהנות מהחוויה המינית בחדר המיטות בלי לפגוע בחיות. הסט הוא גם נוח לנשיאה והתאמה מושלמת לכל גודל רגליים.

עם הסט האזיקי החדש שלנו, תוכלו לחיות את הרגעים המופלאים של השליטה והתחזקות, ולהרגיש את התשוקה וההתרגשות מתחילת החוויה ועד הסוף. לא משנה אם אתם בתחילת הדרך או מנוסים בתחום, הסט האזיקי רגליים שלנו יתאים לכם במיטה ויספק לכם את התענוג וההתמסרות שאתם מחפשים.

היכנסו לעולמם החדש והמרתק של קהילת ה-BDSM ותזמינו עוד היום את הסט האזיקי רגליים שלנו. תתרגשו, תחוו ותתמסרו לתענוג המוחלט שממתין לכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי רגליים דמוי עור טבעוני Fetish – Ankle Vegan Leather”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן