ריתמת סטרפ און אוניברסלית למתחילות NMC צבע סגול Strap on

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סטרפ און

היקף מותניים מירבי:112 ס"מ

179.00

ריתמת סטרפאון איכותי של מותג אביזרי המין NMC

תיאור

סטרפ און דמוי עור המתאים לזוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הסטרפ און מגיע עם טבעות מתכת בקוטרים שונים והרתמה מתאימה לנשים עד היקף מותניים של 112 ס"מ. הרתמה זו עם משטח גדול המעניקה תמיכה לגב ושימוש נוח. בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולאחר השימוש לשטוף היטב עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי. התמונה להמחשה בלבד. הערכה אינה כוללת את הדילדו.

הסטרפ און הדמוי עור מהמותג המוביל NMC הוא מוצר איכותי המומלץ במיוחד לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. מיועד לשימוש עם דילדו ומגיע בערכה עם 2 טבעות מתכת בקוטרים שונים (40 מ"מ ו-54 מ"מ), הרתמה מתאימה לרוב הנשים ומתאימה לנשים עם היקף מותניים של עד 112 ס"מ. הרתמה מצוידת במשטח גדול המספק תמיכה לגב ומסייעת ביציבות ונוחות מרבית במהלך השימוש.

אחזקה ושימוש:

כדי להשיג את ההנאה המרבית ולהבטיח את הקיום הממושך של הסטרפ און, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יעזור לשפר את התחושה ולהעצים את החוויה.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו בעזרת מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. ניתן להשתמש במברשת רכה לניקוי יסודי של המוצר. לאחר הניקוי, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה על מנת לשמור על האיכות והשימוש המשטרך שלו.

*התמונה להמחשה בלבד. הערכה אינה כוללת את הדילדו.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ריתמת סטרפ און אוניברסלית למתחילות NMC צבע סגול Strap on”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן