רוקט פוקט ארנבון שובב מסיליקון 10 מצבי רטט NMC – OL Vibe

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:רוקט פוקט

עשוי מ: סיליקון

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-9.5 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 2.5 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

סוללות:1 AA

חומרי סיכה מתאימים:חומרי סיכה על בסיס מים

199.00

רוקט פוקט הארנבון השובב מסיליקון איכותי מבית NMC בעל 10 מצבי רטט.

תיאור

הכירו את הרוקט פוקט הטוב ביותר בגודלו וצורתו. הרוקט פוקט בצורת ארנבון מצויד במנוע רטט המפיק 10 מקצבי רטט שונים לעינוג ועיסוי הדגדגן.

יתרונו של מוצר זה נעוצה בשני קצוותיו הבולטות המאפשרות לך ליהנות מרטט חזק וממוקד בדיוק על האזור שאת הכי אוהבת. רוקט פוקט זה נוח לשימוש וקל להסתרה ומהווה פתרון מצוין לנשים המחפשות ויברטור קטן ונח לנשיאה. בנוסף, הוא מתאים גם לגברים המחפשים להפתיע את הנשים שלהם באביזר איכותי ומקצועי לגיוון ושדרוג חוויה המינית. מוצר זה הינו מוצר מצוין לשימוש בסולו או כמוצר זוגי בחדר המיטות.

אחזקה ושימוש:
1) בעת השימוש במוצרי המין כדוגמת רוקט פוקט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בלבד. כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן בחדר המיטות.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח לויברטור להתייבש לטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:
1) בעת השימוש במוצרי המין כדוגמת רוקט פוקט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בלבד. השימוש בחומרי סיכה אחרים עלול לגרום לפגיעה במוצר ולהפחית מתחושת הנאה והעיסוי הרטטי.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהרוקט פוקט ולשטוף את הויברטור באמצעות מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. בכך ניתן לוודא ניקיון מוחלט וארוך טווח של המוצר.
3) לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא. זה משמעותי למניעת צביעה או נזק למוצר בעקבות רטטים מיותרים.
4) חשוב לאחסן את הרוקט פוקט במקום יבש ומוצל למניעת נזקים במוצר. חשוב לשמור על המוצר במצב מוגן ולא לשים עליו עצמות או מטריה חזקה.
5) יש להימנע משימוש יתר בלוחות חשמל או מכשירי טעינה שאינם מותאמים לרוקט פוקט. זה עשוי לגרום לנזק בסוללה או לשיפור תפקודים שלא רצויים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט ארנבון שובב מסיליקון 10 מצבי רטט NMC – OL Vibe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן