מידע נוסף

קונדומים: Excite Me בחיספוס מיוחד

מותג:Durex

59.00

חפיסה של 12 קונדומים מבית דורקס העולמית

תיאור

חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם ועבור קשר המין שלכם. עם קונדומי Durex Excite Me, תוכלו ליהנות מחוויה מינית מעניינת ומרתקת, עם תוספת גירוי שיספק לכם סקס מדהים. הקונדומים המתקדמים הללו עוצבו במיוחד כדי להעניק לכם תחושת נוסטלגיה ותשוקה במהלך היחסים המיניים שלכם. כל חפיסה מכילה 12 יחידות, מה שמאפשר לכם להיות מוכנים לכל הזדמנות בכל רגע נתון. הקונדומים מבית דורקס מציעים איכות גבוהה ואמינות מובטחת, כך שתוכלו להיות בטוחים בכל רגע. אז למה לחכות? קנו עכשיו את חפיסת הקונדומים המדהימה הזו והתענוגו בלילות מדהימים של סקס מופלא!
חפיסת הקונדומים מבית דורקס היא בחירה מצוינת לזוגות המחפשים לשדרג את חוויית הסקס שלהם. בחבילה תמצאו 12 יחידות של קונדומים מדגם Excite Me של דורקס, המתאימים לשימוש חוזר. הקונדומים מעניקים הנאה מוגברת ותוספת גירוי, מה שיכול לגרום לסקס שלכם להיות מעולה ומרגש יותר.

הקונדומים מעוצבים במיוחד כדי להגביר את התענוג והתחושה במהלך המין. הם מגיעים בגודל סטנדרטי ומתאימים לרוב האנשים. בנוסף, הם מיוצרים מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. כל קונדום עובר בדיקה קפדנית כדי לוודא שהוא מוגן מפני פגיעה או נזק.

אנו ממליצים לכם להשתמש בקונדומים בכל פעם שאתם עוסקים במין. הם מספקים הגנה מפני הרס והדבקת מחלות מיניות ומונעים הריון בלתי רצוי. אז למה לקחת סיכון? בחרו בקונדומים Durex Excite Me ותוסיפו לחיים המיניים שלכם את התענוג המרגש והבטוח שאתם מחפשים. תהנו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קונדום דורקס עם חספוס מיוחד Durex – Excite Me”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן