מידע נוסף

עשוי מ:רצועה דמוי עור עם מתכת

אביזר:קולר פלטיניום עם שרשרת לצווארון

מותג:XR Brands

199.00

קולר לצוואר עם שרשרת מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

קטגוריות: , , ,
XR Brands

תיאור

XR Brands – Platinum Bound Chained Collar with Leash

הרשו לעצמכם לחוות את החופש לוותר על השליטה עם סט הרצועה והצווארון שלנו. הקולר המגולגל עשוי מחומר ניאופרן רך ונוח ומעוטר בעיצוב מודרני וסקסי. תוכלו להתאים אותו בקלות באמצעות הרצועה המחוברת לשרשרת מתכת שחורה. תפקידו של הצווארון השחור הזה הוא להוסיף רף של תחושת חשיבות ושליטה לאירועים המיוחדים בחייכם.

אפשרו לעצמכם לחוות את המגע המרגש של הרצועה המחוברת לצווארון, המאפשרת לכם להוביל את השוליים של השליטה ולאפשר לפרטנר שלכם לקבל את הפקודות שלכם. הצווארון נועד להפוך את החוויה שלכם למושלמת ולהעניק לכם את השליטה המוחלטת על המצב.

אין ספק שסט הרצועה והצווארון הזה מושלם לחוויות BDSM ולאירועים מיוחדים בחייכם. הוא משלב בתוכו נוחות, איכות ועיצוב מרהיב. הצווארון המרהיב יעניק לכם את האזור האינטימי ביותר של השליטה והסיכוי להתקרב עוד יותר לפרטנר שלכם.

אם אתם מחפשים להוסיף טיפת חדות וסקסיות לחיי המיטה שלכם, אז סט הרצועה והצווארון שלנו הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תפקידו שלו הוא להעניק לכם את השליטה המוחלטת ולהבטיח חוויה מושלמת ומרגשת עבורכם ולפרטנר שלכם.
הצווארון הכבד והמסוכן הזה מבית XR Brands – Platinum Bound הוא הפתרון המושלם לאלה שמחפשים להוסיף קצת פיקנטיות ושליטה לחיי המיטה שלהם. עשוי מחומרים איכותיים ועיצוב מושלם, הצווארון מעניק תחושה יוקרתית ומשובחת.

הצווארון מגיע עם רצועה נוחה וחזקה, המחוברת לשרשרת מתכת שחורה. הרצועה המתכווננת מאפשרת לך להתאים את הצווארון למידה המדויקת שלך, מבטיחה נוחות מירבית ושליטה מוחלטת. בנוסף, הצווארון מגיע עם רירית ניאופרן מרופדת, המספקת רכות ונוחות לעור הצוואר.

הצווארון הכבד והמסוכן הזה מתאים לכל מי שרוצה לחוות חוויה חדשה ומרתקת בחיי המיטה. עם הצווארון הזה, תוכלו להתחיל לשחרר את השליטה ולתת לפנטזיות הפרועות שלכם לפרוץ למעלה. הוסיפו קצת פשטות וחושניות לחיי המיטה שלכם עם הצווארון המסוכן הזה.

אל תחכו יותר זמן, הזמינו עכשיו את הצווארון הכבד והמסוכן הזה מבית XR Brands – Platinum Bound ותחוו את התשוקה והשליטה שאתם מחפשים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר פלטיניום עם שרשרת לצווארון”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן