קולר דמוי עור טבעוני לצוואר עם שרשרת מתכת Fetish – Collar with Leash Vegan Leather

מידע נוסף

אביזר:קולר לצוואר עם שרשרת מתכת

מותג: Fetish

עשוי מ:דמוי עור טבעוני

239.00

קולר דמוי עור טבעוני לצוואר עם שרשרת מתכת של מותג אביזרי המין המוביל Fetish.

קטגוריות: , , ,
Fetish

תיאור

התחזקו בקולר החדש לחברי הקהילה הבדסם שלכם עם ליין המוצרים המדהים של חברת Fetish. הקולר המיוחד הזה עשוי מדמוי עור טבעוני הניתן להתאמה ומגיע עם שרשרת מתכת חזקה, מה שמאפשר לכם לקחת את בן/בת הזוג שלכם לכל מקום שתרצו. הקולר מעוצב בצורה אידיאלית כדי לשמור על המשנה במקום והשרשרת והמתכת הם ללא ניקל ועמידים מאוד. עם תכונות כמו ניאופרן איכותי, שרשרת מתכת, ללא ניקל 100%, ייצור באיכות גבוהה, ווים מצמידים, וצווארון ניתן למדידה וכוונון, הקולר של Fetish הוא האביזר המושלם לחווית BDSM המודרנית. היכנסו לעולם החדש והמרתק של קהילת הBDSM עם הקולר המדהים הזה ותעניקו לעצמכם חוויה ייחודית ומרהיבה.
הקולר של חברת Fetish הוא מוצר חדשני ומרהיב, המגיע עם תכונות מתקדמות שיעניקו לך חוויה ייחודית בעולם ה-BDSM. עשוי מדמוי עור טבעוני איכותי, הקולר מתאים לכל אחד ואחת המעוניינים להתנסות בעולם ה-BDSM בצורה מלאה ומרתקת.

השרשרת המצורפת לקולר עשויה ממתכת איכותית ועמידה, מה שמבטיח כי הקולר יישאר במקום בכל רגע נתון. השרשרת והווים המצורפים אינם מכילים ניקל, מה שהופך את הקולר לבטוח לשימוש גם למי שסובל מרגישות לניקל.

הקולר מגיע עם תכונות נוספות שיעניקו לך את המרחב להתאים אותו לפי הצורך המיוחד שלך. בעזרת הצווארון הניתן למדידה וכוונון, תוכל להתאים את הקולר לגודל הצוואר שלך בדיוק.

הקולר מיוצר באיכות גבוהה על מנת להבטיח שהוא יחזיק במשך זמן רב וישמש אותך בכל פעם שתרצה להכנס לעולם ה-BDSM.

אז אם אתה או את חברך מעוניינים להתחיל לחקור את עולם ה-BDSM בצורה מושלמת ומרתקת, אל תחמיאו לבקשה ותביאו את הקולר החדש של חברת Fetish. היכנסו לעולם החדש והמרתק של קהילת ה-BDSM, והתענוג יהיה בידכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר דמוי עור טבעוני לצוואר עם שרשרת מתכת Fetish – Collar with Leash Vegan Leather”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן