קולר קינקי שחור דמוי עור עם לב ומפתח XR Brands – Lock-It Heart Choker

מידע נוסף

אביזר:קולר קינקי שחור דמוי עור עם לב ומפתח

מותג:XR Brands

עשוי מ:רצועה דמוי עור עם מתכת

99.00

קולר קינקי שחור דמוי עור עם לב ומפתח מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

קטגוריות: , , ,

תיאור

כולר דמוי עור שחור מסדרת Master Series של חברת XR Brands האמריקאית הינו מוצר מרהיב ובלתי דומה. הכולר מעוצב בצורה אלגנטית ומהווה תוספת מושלמת לחווית ה-BDSM שלך.

הכולר מצויד במנעול בצורת לב, המעניק לו מראה מרהיב ומושך. המנעול נשלף בעזרת מפתח, המבטיח שמירה מוחלטת על הטובלים שלך. עם הכולר הזה, אתה יכול להיות בטוח שהוא יישאר במקום ולא יפתח בלתי רצון.

העיצוב המדויק של הכולר מבטיח נוחות מירבית למשתמש. הוא עשוי מחומר עור איכותי במיוחד, המעניק לכולר מראה אופנתי ומשובח. החומר רך ונעים למגע, מה שהופך את הכולר לנוח ונעים לשימוש לאורך זמן.

הכולר מסדרת Master Series הוא לא רק כולר פשוט, אלא חלק ממגוון מוצרים מרהיבים שיכולים להשלים את חווית ה-BDSM שלך. כך שתוכל לשלב את הכולר עם מוצרים נוספים וליצור חוויה ייחודית ומרהיבה.

אם אתה מחפש כולר מיוחד ואיכותי, הכולר דמוי עור שחור מסדרת Master Series הוא הבחירה המושלמת עבורך. הוא מבטיח איכות וסגנון, ויהפוך את חווית ה-BDSM שלך למרהיבה ומושלמת.
במאמר זה נעסוק בקולר דמוי עור שחור מסדרת Master Series של חברת XR Brands האמריקאית. קולר זה מיועד לשימוש במשחקי רול-פלי ובדיקת הכוח המשקיעה במידת הנוחות של המשתמש.

הקולר מיוצר מעור סינטטי איכותי המעניק לו מראה דמוי עור ומרגש. העיצוב המיוחד של הקולר כולל מנעול בצורת לב עם מפתח נשלף, המסייע בסגירתו ופתיחתו בצורה נוחה ובטוחה. זה מאפשר למשתמש להתחייב בקולריותו ולהוסיף רמת ריגוד ושליטה למשחקי הרול-פלי שלו.

הקולר מתאים לשימוש על פי העדפות המשתמש, כאשר הוא מגוון בגדלים לבחירה. כמו כן, הקולר מגיע עם חורים מתכווננים המאפשרים התאמה אישית למידת הצוואר של המשתמש ומבטיחים נוחות מקסימלית במהלך השימוש.

מוצרים מסדרת Master Series של חברת XR Brands מכוונים לציבור המבוגר והמבוגרת המחפשים דרכים חדשות ומרתקות להעניש ולפנק את הפרטנר שלהם. הקולר הדמוי עור מדגיש את האסתטיקה והחושניות של המשחקים האינטימיים ומספק חוויה מפתיעה ומרימה את המיטה לרמות חדשות.

הקולר דמוי עור שחור מסדרת Master Series של חברת XR Brands הוא לא פחות מכלי משחק עוצר נשימה שיכול להעניש ולהפניק באופן יחודי ומרתק. בעלי הקולר יכולים ליהנות ממגוון רחב של תחושות וחוויות, ולהביע את הכוונה האינטימית והמשקיעה שלהם באמצעות מוצר זה.

לסיכום, הקולר דמוי עור שחור מסדרת Master Series של חברת XR Brands הינו מוצר איכותי, מעניין ומרתק המתאים לסצנות הרול-פלי והמשחקים האינטימיים. הוא מספק חוויה שליטה וריגוד עם עיצוב מיוחד ומנעול בצורת לב עם מפתח נשלף. המוצר מתאים לשימוש על פי העדפות המשתמש ומבטיח נוחות מקסימלית במהלך השימוש. מוצרים מסדרת Master Series של חברת XR Brands מיועדים לציבור המבוגר והמבוגרת המחפשים דרכים חדשות ומרתקות להעניש ולפנק את הפרטנר שלהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר קינקי שחור דמוי עור עם לב ומפתח XR Brands – Lock-It Heart Choker”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן