129.00

משחק קופסה סקסי לזוגות עם 100 קלפי משחק בעלות משימות ואתגרים לפינוק וגירוי הדדיים.

תיאור

"משחק וידויים ומשימות מרגש – המשחק המושלם לקרבת המשתתפים"

משחק וידויים ומשימות הוא משחק מרתק ומלהיב המתאים באופן מושלם לאופי וקרבת המשתתפים. בנוסף, המשחק מתאים גם לזוגות או למספר משתתפים. הוא מכיל 100 קלפי משחק שמתחלקים לקלפי משימות גירוי ופיתוי, קלפי שאלות עומק וקלפי שאלות מהירות מסוג "כן" או "לא".

ההוראות הן פשוטות ומובנות. כל משתתף מושך קלף בתורו ומפנה את השאלה המופיעה בקלף שעלה בידו לאחד מהמשתתפים. אם הקלף הוא קלף וידוי, המשתתף הנבחר צריך לספר וידוי מחייו. אם הקלף הוא קלף אתגר, המשתתף הנבחר מועמד לאתגר מסוים. ואם הקלף הוא קלף נשיקה, מושך הקלף יציב נשיקה עם אחד מהמשתתפים.

לסיום, המשתתף שיחשוף את קלף הג'וקר יכול לבחור אחת מהמשימות בקלפי המשחק ולהעביר אותה לאחד מהמשתתפים לפי בחירתו.

משחק וידויים ומשימות הוא אינטימי, מצחיק ומרגש ומספק חוויה ייחודית לכל משתתף. הוא מחבר בין המשתתפים ומאפשר התמודדות עם שאלות מעניינות ואתגרים מרתקים. בזכות השאלות העמוקות והמשימות המרגשות, המשחק מסייע להעמיק את היכולת האמוציונלית ולגרום למשתתפים לגלות צדדים חדשים של עצמם.

אז תכירו את המשחק המקסים והמרתק הזה, שיהפוך כל לילה לאירוע שלם בעזרת המשחק המגניב הזה!
משחק הווידויים והמשימות הוא משחק מרגש ומאתגר שמתאים לזוגות או למספר משתתפים. המטרה של המשחק היא ליצור קרבה והתמקדות בין השחקנים ולהזרים את האווירה במשפחת המשתתפים.

המשחק כולל 100 קלפי משחק שמתחלקים לקלפי משימות גירוי ופיתוי, קלפי שאלות עומק וקלפי שאלות מהירות של כן/לא. הקלפים מגוונים ומציעים אתגרים שונים לשחקנים.

כל שחקן בתורו מושך קלף ומפנה את השאלה או המשימה המופיעה בקלף לאחד מהמשתתפים. זהו הזמן להתגבר על הגירויים ולהציג את היכולת שלך להתמודד עם האתגרים המופיעים בקלפים.

במקרה שנמשך קלף וידוי, השחקן שמושך את הקלף יציב וידוי מחייו. זהו הזמן לשתף את השחקנים האחרים בחוויות וחשיבותן של הרגעים המרגשים בחיינו.

במקרה שנמשך קלף אתגר, השחקן שמושך את הקלף יציב אתגר עבור אחד מהמשתתפים. זהו הזמן להתמודד עם האתגרים המופיעים בקלפים ולהוכיח את יכולת ההתמודדות שלך.

במקרה שנמשך קלף נשיקה, השחקן שמושך את הקלף צריך להתנשק למשך 20 שניות עם אחד מהמשתתפים האחרים. זהו הזמן ליצור קרבה והתחברות פיזית עם השחקנים האחרים.

לסיום, יש קלף ג'וקר שבו השחקן שמגלה את הקלף יכול לבחור אחת מהמשימות המרתקות בקלפי המשחק ולהפנות אותה לאחד מהמשתתפים לפי בחירתו. זהו הזמן ליצירת אווירה מרהיבה ומפתיעה במשחק.

משחק הווידויים והמשימות הוא משחק מהנה ומרגש שמתאים לכל קבוצה שרוצה ליצור קרבה והתרגשות בין השחקנים. המשחק מעניק את הזדמנות להתמודד עם אתגרים ולהציג את היכולות המיוחדות שלכם. הכיף במשחק הזה הוא לגלות צדדים חדשים של השחקנים וליצור רגעים מרגשים ומשותפים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משחק וידוי לזוגות מבית Spicy Games”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן