220.00

מפסק שפתי נרתיק מקצועיים של מותג אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands

תיאור

מהדקי לחץ ורצועות מתכווננות הם פריטים שמתאימים לשימוש במשחקי השפלה, שעבוד ו-BDSM בחדר השינה. הם מיוצרים בדיוק כדי לפתוח את הנרתיק של האהובה שלך ולהציג את החלקים הרגישים שלה להנאתך. בעזרת רגי הכוונון על מהדק התוכל לשלוט בלחץ ההידוק בקלות, והרצועות יכולות להתאים אישית לגודלי הרגליים והמותניים שלך. עם רצועת המפסק המצורפת לשפתיים של האהובה שלך, תוכל לחשוף את החור שלה להמשך הקנטה ונחת. המפזר המוצק מגביר את הרגישות, במיוחד לאלה עם קיפול בהגשה. הרצועות מרופדות בקטיפה ומספקות נוחות על העור, וקצות הגומי מונעות אי נוחות כשהן לוחצות על האזורים הרגישים של בן הזוג.

כדי לשמור על המוצר במצב טוב ולשימוש נוסף, יש לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:
1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המוצר עם סבון ומים או בעזרת מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין, ולאחר מכן לייבשו.

בעזרת המוצר הזה, תוכל ליהנות מחוויות מיניות מרגשות ומרהיבות במיטה שלך. תן ליצירתיות שלך לפרוח ולחוות את העושר של המין בצורה מושלמת ומלאה.
חשיבות המדקי לחץ והרצועות המתכווננות במוצרי המין עשויים לשפר את חוויית השימוש ולהעצים את התחושות הרגישות של המשתמש. המפזר הגדול של השפתיים המתכווננות מאפשר גישה נוספת לחלקים הרגישים של הגוף, וכך מגביר את התענוג המיני. בנוסף, הרגישות ניתנת לשליטה על ידי הרצועות המתכווננות והברגי הכוונון, שניתן להתאים אישית לגודל הרגליים והמותניים של המשתמש.

מוצר זה מותאם במיוחד למשחקי השפלה, שעבוד ו-BDSM בחדר השינה, ומהווה כלי יעיל להגברת הרגישות והתענוג. רסן המפזר הזה נועד לצרף לשפתיים הרגישות של המשתמש ולחשוף את החור שלהם להמשך הקנטה ונחת. בנוסף, הרצועות מרופדות בקטיפה ונוחות על העור, וקצות הגומי מונעות אי נוחות כשהן לוחצות על האזורים הרגישים של הגוף.

כדי לשמור על המוצר ולהבטיח את שימושו בצורה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש, כדי לשפר את הנאה השימוש ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המוצר עם סבון ומים או בעזרת מגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין, ולאחר מכן יש לייבש אותו למניעת נזקים או חיוורון.

באמצעות המדקי לחץ והרצועות המתכווננות, ניתן ליהנות מחווית מין משופרת ומתוחזקת, בהתאם לפנטזיות ולצרכים האישיים של כל משתמש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מפסק שפתי נרתיק מקצועיים |XR Brands – Spread XL Labia Spreader”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן