מידע נוסף

אביזר:ויברטור וונד

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום /ABS

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך כולל:14.3 ס"מ

מצבים לבחירה:9 מקצבים שונים

279.00

ויברטור מיני מגיק וונד העשוי מסיליקון בעל 9 מצבי רטט קטן וממזר.

תיאור

ויברטור מיני מגיק וונד קטן ועוצמתי העשוי מסיליקון רפואי איכותי. הויברטור מגוון במקצבי רטט שונים, וניתן לבחור בין 9 אפשרויות שונות. המכשיר נטען באמצעות USB וקל לשימוש בעזרת לחצן ההפעלה הנמצא במרכז הויברטור. כמו כן, הוא עמיד לשימוש במים בתקן IPX7.

נדרשת אחזקה ושימוש תקין של הויברטור. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהם על בסיס מים כדי להשיג הנאה מרבית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בכך ניתן להבטיח שהויברטור ישמש לאורך זמן ויהיה במצב מעולה לשימוש הבא.
טיפים לשימוש נכון ואחזקה של הויברטור:

1. בזמן השימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. חומרי סיכה יעזרו לשפר חוויית השימוש ולהגביר את התענוג.

2. לאחר השימוש, חשוב לנקות את ראש הויברטור בעדינות. ניתן לעשות זאת באמצעות מגבון עם מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. ניקוי יסייע לשמירה על הויברטור ולהאריכו את חיי השימוש שלו.

3. הויברטור נטען באמצעות USB, ולכן חשוב לוודא שהוא מחובר למקום נכון ושהסוללה נטענת במלואה. זה יבטיח שהויברטור יהיה מוכן לשימוש בכל עת ולא ייפול במהלך השימוש.

4. ניתן להתאים את מקצב הרטט של הויברטור לפי העדפות המשתמש. הויברטור מציע 9 מקצבי רטט שונים, ולכן כל אדם יכול למצוא את המקצב המתאים לו.

5. חשוב לשמור על ייבוש מלא של הויברטור לאחר הניקוי. זה ימנע התייבשות של מים בתוך הויברטור וישמור על פעולתו התקינה.

6. דגם זה עמיד לשימוש במים בתקן IPX7. זאת אומרת שהוא יכול להיכנס למים בעומק של עד מטר ולהישאר תקין. אם תרצו להשתמש בויברטור במקום רטוב, יש לוודא שהוא אכן מוגן ושהוא מתאים לשימוש תחת מים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיני וונד קטן ועצבני”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן