מחסום פה גאג רינג עם זוג מצבטי פטמות XR Brands – Seize O-Ring Gag with Nipple Clamps

מידע נוסף

עשוי מ:רצועה דמוי עור

אביזר:מחסום פה גאג רינג עם מצבטי פטמות

מותג:XR Brands

מצבטים עשויים מ:מתכת

179.00

גאג בול O רינג ומצבטי פטמות מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

בכדי ליצור חוויה חדשה ומרתקת בעירוי החושים, ניתן להשתמש במכשירים מתקדמים כמו ה-O-Ring Gag וה-Clamp Clamp. מביאות לחסימת פה ולתחושת מצוקה, הטבעת המותקנת בפה בעזרת רצועת עור חזקה וגמישה, מציבה את הפה במצב פתוח ומאפשרת גישה מלאה לחדירה. הרצועה משופרת על ידי שתי שרשראות שמחזיקות במצבטי פטמות מתכווננות בסגנון בולנוז, המאפשרות לך לשלוט ברמת הכאב או התענוג שאת מעוניינת לחוות. בנוסף, קצות הוויניל של המכשיר מספקות נוחות ואחיזה, והבורג המתכוונן מאפשר לך לשלוט בלחץ בצורה מדויקת. באמצעות ה-O-Ring Gag וה-Clamp Clamp תוכלי לחוות חוויה שונה ומרתקת בתחום השימוש במכשירים סדיסטיים.
המאמר יכול להיות בנושא "אביזרים סאדו-מזדיינים: הכפולה המתכווננת O-Ring Gag ו- Clamp Clamp". במאמר ייתארגן הסקירה של המאפיינים העיקריים של אביזר זה והיתרונות שהוא מציע למשתמשים.

בהתחלה, יתארגן הסבר מפורט על מחסום ה-O-Ring Gag והשימושים הנפוצים לו בעולם ה-BDSM. יידבר על תהליך הצמדת טבעת ה-O רינג בתוך הפה באמצעות רצועת עור חזקה ומתכווננת, המכריח את הפה להישאר פתוח ונותן גישה מלאה לחדירה. ייתארגן גם מסקנות משימושיות ותרגול באביזר זה, כולל טיפים לשימוש בטוב טעם ובצורה בטוחה.

לאחר מכן, ייתארגן הסבר נוסף על ה-Clamp Clamp והתפקיד שלו בשימוש עם ה-O-Ring Gag. יידבר על השרשראות המשופרות שמתחברות לפטמות ועל המצבטי פטמות המתכווננים בסגנון בולנוז. ייבאר כיצד המצבטים מוצמדים לפטמות ואיך הם מאפשרים שליטה על רמת הכאב או ההנאה.

בסיום, ייתארגן הסבר על הנוחות והאחיזה של קצות הוויניל באביזר זה, וכן על בורג המתכוונן המאפשר שליטה על הלחץ שמכונה במצבטים.

המאמר יכיל תמונות וידאו להמחשה, ויספק מקורות לקניית המוצר במידה והקוראים ירצו לרכוש אותו.

בסיכום, המאמר יספק מידע מקיף ומפורט על ה-O-Ring Gag וה-Clamp Clamp כאביזרים סאדו-מזדיינים פופולריים. יוצגו הפרטים העיקריים של המאפיינים שלהם והיתרונות שהם מציעים למשתמשים, וכן ייתארגן הסבר על טיפים לשימוש בטוב טעם ובצורה בטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג רינג עם זוג מצבטי פטמות XR Brands – Seize O-Ring Gag with Nipple Clamps”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן