מחסום פה גאג בול עם פלאג אנאלי מסיליקון Pipedream

מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:פלאג אנאלי/ גאג בול

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

179.00

מחסום לפה גאג בול עם פלאג אנאלי מסיליקון מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream.

תיאור

"פלאג אנאלי בגודל של כ-6 ס"מ המחובר לגאג בול בקוטר של כ-4 ס"מ עשוי סיליקון מסדרת Fetish Fantasy Extreme מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ובעל מרקם סיליקוני נעים וחלק במטרה לאפשר לך להתנסות בחדירה אנאלית בצורה הקלה והנעימה ביותר.

הפלאג מתחבר לרצועה באורך של כ-45 ס"מ וברוחב של כ-1.7 ס"מ לחיזוק הפלאג ולאחיזתו בראש."

הפלאג נוצר במיוחד לחוויה מינית נוספת ומרהיבה בעזרת חדירה אנאלית. הצורה המושלמת של הפלאג מאפשרת התאמה מדויקת למבנה הגוף והיא עשויה מסיליקון איכותי המעניק רכות וגמישות מרהיבה. המרקם החלק והנעים מסייע בהכניסה וההוצאה של הפלאג בקלות ובנוחות מרבית.

הפלאג מחובר לגאג בול בקוטר של כ-4 ס"מ, המסייע במניעת החלקתו בעת השימוש. בנוסף, רצועה באורך של כ-45 ס"מ מחוברת לפלאג ועוזרת באחיזתו היציבה בראש. כל פרט בפלאג זה מיועד להבטיח חוויה מינית נוחה ובטוחה.

סדרת Fetish Fantasy Extreme מבית Pipedream היא בראש ובראשונה על הכוונה למשתמשים המנוסים והמתקדמים בשטיפת הפנים המינית. המותג מייצר ציוד איכותי ומתקדם במיוחד, המתאים לכל אדם שמחפש לשפר ולהבריא את חיי המין שלו. הפלאג בגודל של כ-6 ס"מ הוא רק חלק מסדרת המוצרים המרהיבה של Pipedream.

אז אם אתה מחפש חוויה מינית מרהיבה ונעימה, הפלאג מסדרת Fetish Fantasy Extreme הוא הבחירה המושלמת עבורך. תפנה למומחים בתחום ותתחיל ליהנות מהפנטזיות המיניות שלך עם הפלאג המדהים הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג בול עם פלאג אנאלי מסיליקון Pipedream”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן