מידע נוסף

אביזר:ויברטור וונד

מותג:We Vibe

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים תקן IPX7

עשוי מ:עשוי סיליקון רפואי

קוטר מירבי:5 ס"מ

אורך כולל:30 ס"מ

מצבים לבחירה:10מקצבי רטט שונים

899.00

ויברטור מגי'ק וונד מקצועי מבית מותג אביזרי המין הקנדי וי וייב.

תיאור

שרביט Wand הוא מסאג'ר ברמת איכות פרימיום מבית המותג הספרדי הקנדי We-Vibe. המסאג'ר עשוי סיליקון רפואי ומצויד במנוע רטט חזק המפיק סיבובי מנוע עוצמתיים ושקטים של 7200RPM. הוא מציע 10 מקצבים שונים וניתן לבחור את העוצמה הרצויה לכל מקצב. יתרון נוסף של שרביט Wand הוא טכנולוגיית Smart Silence, המאפשרת לו לפעול בעת מגע עם הגוף. הוא נטען באמצעות כבל USB ומספק עד שעת שימוש מלאה ללא טעינה. באמצעות אפליקצית We-Connect ניתן ליצור מצבים נוספים ולשלוט בויברטור מרחוק. השרביט מומלץ במיוחד לזוגות שמחפשים ליהנות ממשחק זוגי ושליטה, וניתן להשתמש בו גם במקלחת ובאמבטיה. כדי לשמור על המוצר במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש ולנקות את ראש הויברטור לאחר השימוש בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.
כאשר מדובר במוצרי מין, חשוב להתחיל בהודעה עם פסקה שמתארת את המוצר הספציפי שתרצה לכתוב עליו. לדוגמה, "המאמר הבא מתאר את שרביט Wand מסאג'ר ברמת איכות פרימיום של מותג האביזרים המיניים הספרדי הקנדי We-Vibe".

בנוסף, כדי להקל על הקריאה ולשפר את הפורמטינג של המאמר, ניתן לשקף את הטקסט בעטיפה של פסקות ולהוסיף כותרות לכל פסקה, לדוגמה:
– יתרונות של שרביט Wand מסאג'ר
– טכנולוגיות חדשניות בשרביט Wand מסאג'ר
– שימוש ותחזוקה של שרביט Wand מסאג'ר

בפסקה הראשונה, תיאור המוצר מתאר את המאפיינים העיקריים של השרביט Wand מסאג'ר. ניתן לשתף פרטים טכניים כמו חומר הייצור, מנוע הרטט, עוצמת הרטט והאפשרויות של המכשיר באמצעות האפליקציה של We-Connect.

בפסקה השנייה, ניתן להתעקש על הטבעות המצורפות לשרביט, שמספקות חוויות נוספות למשתמשים. ניתן לספק פרטים נוספים על כל טבעת ולהסביר את היתרונות שלהן.

בפסקה השלישית, ניתן להוסיף סרטון מדגימה או תמונות לחוויית המשתמש, ולהסביר כיצד הם יכולים לשמש ככלי להסבר נוסף על השימוש בשרביט Wand מסאג'ר.

בפסקה האחרונה, ניתן להסביר כיצד לשמור ולתחזק את השרביט, כולל המלצות לניקוי ושימוש בחומרים מתאימים. ניתן להוסיף גם המלצות נוספות לשימוש איכותי ונוח של המוצר.

נזכיר שתמיד חשוב לכתוב בסגנון מקצועי וברור, ולוודא שהמידע שמועבר נכון ומדויק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מגי'ק וונד נטען We-Vibe Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן