מידע נוסף

מותג:Body Wand

אביזר:ויברטור וונד

מצבים לבחירה:8 מקצבים שונים - לכל מקצב מגוון עוצמות

אורך כולל:26 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

עמידות במים:אינו עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

ויברטור מגיק וונד ברמת פרימיום של מותג אביזרי המין היפני Body Wand.

המלאי אזל

תיאור

"ויברטור מגיק וונד – איכות פרימיום מבית Body Wand, המותג היפני המוביל בעולם"

גוף וונד הוא הויברטור הפרימיום של מותג אביזרי המין היפני המפורסם ביותר, Body Wand. הויברטור מתגאה באיכותו המעולה ובעיצובו המודרני והאלגנטי. המנוע החזק של הויברטור מספק את הרטט המרהיב והמהירות השונות שלו מאפשרות לך לבחור את המקצב שהכי מתאים לך. בנוסף, ניתן להתאים את רמת העוצמה לפי העדפותיך האישיות.

הראש של ויברטור גוף וונד עשוי מסיליקון מיוחד באיכות פרימיום, שמעניק לו גמישות יתרה ויכולת להתאים בצורה מושלמת לצורת הגוף שלך. הויברטור נטען ומספק שעת שימוש מלאה בלבד וניתן להטעין אותו שוב עם קלטת הטעינה המצורפת.

שימוש ואחזקה:
כדי להבטיח חווית שימוש מיטבית, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה מתאימים, המיוצרים על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושות שלך. בסיום השימוש, ניתן לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון לח וסבון עדין, או באמצעות חומר ניקוי מיועד לאביזרי המין.

בקיצור, ויברטור גוף וונד הוא הבחירה המושלמת עבורך אם את רוצה ליהנות מחווית עוצר נשימה ולקבל את האיכות הגבוהה ביותר שמונעת את המותג Body Wand. הזמיני עכשיו ותתחילי לחקור את העולם המרגש של התענוגות המין.
שימוש בויברטור המגיק וונד הוא פשוט ונוח. יש להפעיל את המכשיר על ידי לחיצה על הכפתור המתאים ולשנות את המקצב והעוצמה באמצעות הכפתורים הנוספים. ראש הויברטור מתנתק בקלות וניתן לנקות אותו במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין.

הויברטור מגיע עם טעינה מהירה ונוחה, וניתן להשתמש בו עד שעה מלאה ללא טעינה. כל מקצב ועוצמה יכולים להתאים לצרכים ולהעדפות המשתמש, והמנוע החזק מבטיח חווית שימוש מרהיבה.

מוצרי המין הם חלק חשוב מחיי האינטימיות שלנו ולכן יש לשמור על היגיינה מסודרת. לאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין על מנת להבטיח שימור על ניקיון והיגיינה מקסימליים.

מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש במוצרי המין כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. אל תשכחי לבדוק תווי האזהרה וההוראות על החומרים שאת משתמשת בהם על מנת להבטיח שימור על בריאותך ובטיחותך.

בעת השימוש בויברטור, יש להיות מודעים לגבולות הנושא ולהשתמש בו בצורה נכונה ואחראית. כמו כן, יש לזכור כי כל גוף אדם הוא ייחודי וכל אדם יכול להיות רגיש למוצרים או לחומרים שונים. במקרה של תחושות כאב, גירוי או אי נוחות, יש להפסיק את השימוש ולהתייעץ עם מומחה מקצועי.

מוצרי המין כמו הויברטור מגיק וונד הם אביזרים אישיים ולכן אין לשתף אותם עם אחרים ולהבטיח שהם מאוחסנים במקום יבש ונקי לפני ואחרי השימוש.

בסיכום, הויברטור מגיק וונד הוא בחירה מצוינת למי שמחפש איכות ויעילות במוצרי המין. עם מנוע רטט חזק, מקצבים ועוצמות שונות ועיצוב אמין ומדויק, הויברטור מספק חוויה מרהיבה בכל שימוש. יחד עם זאת, חשוב לשמור על היגיינה מקסימלית ולהשתמש בו בצורה אחראית ומודעת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מגיק וונד נטען 7 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן