מידע נוסף

מותג:Body Wand

אביזר:ויברטור וונד

מצבים לבחירה:מגוון עוצמות רטט

אורך כולל:24 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

עמידות במים:אינו עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

440.00

ויברטור מגיק וונד חשמלי 220V ברמת פרימיום Midnight של מותג אביזרי המין Body Wand.

המלאי אזל

תיאור

הויברטור מגיק וונד ברמת איכות פרימיום של מותג האביזרים המיניים היפני המוביל, Body Wand. הויברטור הזה ידוע ברחבי העולם ומציע מגוון עוצמות רטט שניתן לבחור בקלות על ידי כפתור בידית הויברטור. ראש הוויברטור עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום ומתכוונן בגמישות יתרה לשימוש נוח ועיסוי מענג יותר. הויברטור Midnight מגיע עם כבל ארוך באורך 2.5 מטר לשימוש קל ונוח בכל מקום, בבית או בחופשה.

כדי להנות מהמוצרים המיניים בצורה מיטבית, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יעזור לך להשיג הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושות שלך. ולאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון עם מים וסבון או בעזרת חומר ניקוי מיוחד המיועד לניקוי אביזרי המין.

בקיצור, הויברטור המגיק וונד Midnight מציע לך חוויה מרהיבה ומענגת בזמן השימוש ובהבטחה ונוחות שלאחריו. תנו לו להוביל אתכם למרחבי התענוג המיני ברמה הכי גבוהה.
3) על מנת לשמור על איכות הויברטור ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ לא לשקע את הויברטור במים או בחומרים כימיים כמו חומרי ניקוי חזקים או סבון למדיח. השקעת הויברטור במים או חומרים כימיים עשויים לגרום לנזקים ולתקלות בפעולתו.

4) יש לשמור על הויברטור במקום יבש וקריר, ולא לאחסן אותו במקום שמוקף בלחות או חום גבוה.

5) מומלץ להשתמש בג'ל לחות או מרכך לסיליקון כדי לשמור על רכותו של הויברטור ולהגן עליו מפגעי חימום או יובש.

6) יש להימנע משימוש ממושך ומוגזם של הויברטור, ולתת לו מנוחה בין השימושים כדי למנוע עמידה בפגיעה או נזקים.

7) במידת הצורך, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים גם בזמן הניקוי של הויברטור, על מנת להסיר שאריות סיליקון או חומרים אחרים שמתקבצים על ראש הויברטור.

8) לאחר השימוש והניקוי, מומלץ לאחסן את הויברטור בתיק או בקופסא מיוחדת להגנה ולשמירה על ניקיונו ואיכותו של הויברטור.

בסופו של דבר, על מנת ליהנות מהויברטור בצורה מיטבית ולהאריך את חיי השימוש שלו, חשוב להתחשב בהנחיות האחזקה והשימוש שלו. עם השימוש המתאים והתחזקות נכונה, הויברטור ימשיך לספק חווית מין גברית איכותית ומהנה לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מגיק וונד חשמלי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן