חוקן אנאלי איכותי נטען לשטיפה אינטימית אוטומטית

מידע נוסף

מהירויות השפרצה:5 מהירויות שונות לבחירה

נקודות השפרצה:5 נקודות

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

אביזר:חוקן נטען לשטיפה אנאלית

מותג:XR Brands

379.00

חוקן אנאלי לשטיפה של 5 זרמים וב5 מהירויות השפרצה שונות מבית יצרנית אביזרי המין XR Brands

תיאור

ניקיון קל וכיפי יותר עם XR Brands – Electric Auto-Spray Enema Bulb

הזנק של ניקיון העצבים מתבצע עכשיו בצורה נוחה ומהירה יותר עם חוקן האוטומטי החדש מבית XR Brands. עם 5 מהירויות של כוח ריסוס, ניתן לשלוט בכל פרט על ידי לחיצה על כפתור אחד. הזרבובית כוללת 5 פתחי סילון בחלק העליון ובצידיה, המפזרים את זרמי המים בדיוק כפי שתבחר. עם תכונת העיצוב ללא זרימה אחורה, אתה יכול להיות בטוח שהמים יזרמו רק בכיוון הנכון.

הצינור הפנימי המשוקלל מאפשר שימוש בזרבובית בכל תנוחה, בזכות יכולתו לסובב על 360 מעלות. חוקן זה מגיע עם סוללה נטענת ועמיד במים, מה שמבטיח נוחות מקסימלית למשתמש. בנוסף, הוא עשוי מסיליקון מובחר המבטיח שהוא לא נקבובי ונטול פלטלטים, לשימוש בטוח ונקי.

לשימוש יומיומי נוסף, חוקן זה פשוט לניקוי. כל שעליך לעשות הוא לשטוף את הזרבובית במים וסבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש במנקה צעצועים לחיטוי יסודי. חשוב לזכור שחוקן זה אינו תואם לחומרי סיכה סיליקון.

נצל את הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת של XR Brands ושפר את חוויית הניקיון שלך עם Electric Auto-Spray Enema Bulb. נקיון פשוט, נוח וכיפי יותר מתמיד!
אחזקה ושימוש: 1) לאחר הטיפול יש לשטוף במים וסבון את הזרבובית החשמלית על מנת להסיר ביקטריות ולשמור על היגיינה מירבית. 2) יש להימנע ממגע עם חומרי סיכה סיליקון, מכיוון שהם יכולים לגרום לפגיעה בחומר הסיליקון של הזרבובית. 3) יש להשתמש במים חמים ובסבון עדין או במנקה צעצועים כדי לחטוף את הזרבובית לאחר השימוש ולחטוף אותה בצורה יסודית. 4) יש להימנע משימוש בחומרי פלטלטים ולהעדיף חומרים טבעיים כמו סיליקון, שאינם נקבוביים ומספקים תחושה נעימה ונוחה במהלך השימוש. 5) כדי להבטיח שימוש נוח ונעים, יש לטעון את הזרבובית לפני השימוש ולוודא שהיא עמידה בפני מים. 6) במידת הצורך, ניתן להתאים את מהירות הריסוס באמצעות הכפתורים הנמצאים על גבי החומקן האוטומטי. עם הניקיון הקל והפשוט של הזרבובית החשמלית מבית XR Brands, תוכל ליהנות מחווית ניקיון מהירה, נוחה ומהנה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חוקן אנאלי איכותי נטען לשטיפה אינטימית אוטומטית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן