מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:חוקן לשטיפה אנאלית

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

150.00

חוקן אנאלי איכותי של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

חוקן איכותי לשטיפה אנאלית ווגינאלית העשוי מסיליקון משולב עם ABS מיוצר ע"י מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations. האביזר מגיע עם שתי זרבוביות בקוטר של 1 ס"מ ו 2 ס"מ. פשוט וקל לשימוש.

אחזקה ושימוש:
לאחר הטיפול, יש לשטוף במים וסבון את הזרבובית.

החוקן האיכותי לשטיפה אנאלית ווגינאלית של מותג Seven Creations הוא פתרון מושלם לשימור הניקיון והבריאות האישית. הוא מיוצר באיכות גבוהה מסיליקון משולב עם ABS, מה שהופך אותו לעמיד ואיכותי מאוד.

האביזר מגיע עם שתי זרבוביות בקוטר שונה, כך שניתן לבחור את הגודל המתאים לך. זרבובית בקוטר של 1 ס"מ מתאימה לשטיפה אנאלית וזרבובית בקוטר של 2 ס"מ מתאימה לשטיפה ווגינאלית. השימוש בחוקן מאוד פשוט וקל, הוא מתאים לשימוש עצמי או עם שותפ/ה.

כדי לשמור על ניקיון החוקן ולהבטיח שימוש בטוח, יש לשטוף את הזרבובית לאחר הטיפול במים וסבון. בכך תבטיחי ניקיון מוחלט ושימוש ממושך של המוצר.

בחירת החוקן האיכותי של Seven Creations היא בחירה חכמה ומבטיחה עבור הטיפול האישי שלך. הוא איכותי, נוח וקל לשימוש. אז למה לחכות? תרכשי את החוקן האיכותי ותיהני מניקיון ובריאות תמידית.
2) יש לבדוק את מצב הזרבובית לפני כל שימוש ולוודא שאין פגיעות או נזקים במוצקות הסיליקון או בחומר ה-ABS.

3) לפני השימוש, יש למרוח כמה טיפות של ג'ל לחות על מוצקות הזרבובית ועל פתח הפיה המאפשרת הכניסה לגוף.

4) הזרבובית ניתנת לשימוש בשני הקצוות, כך שניתן לבחור את הקוטר שמתאים ביותר לגוף המשתמש.

5) בעת השימוש, יש להתחיל בלבייש את הזרבובית ולהכניסה בעדינות לפתח הפיה. ניתן להשתמש בכמה טיפות של ג'ל נוספות לסיוע בהחדרתה.

6) במהלך השימוש, יש להימנע מהפקעת ומתנועות חזקות שעשויות לגרום לפגיעה בזרבובית או בגוף המשתמש.

7) לאחר השימוש, יש לנקות את הזרבובית בעדינות במים פושרים וסבון עד להסרת כל השאריות והמוצקות.

8) מומלץ לאחסן את הזרבובית במקום יבש ומוצל על מנת לשמור על איכותה וארכיון השימושים.

9) יש להימנע משימוש הזרבובית במקרים של פגיעות או גירויים באיזור השטח, ולהיעזר בייעוץ מקצועי במקרים כאלה.

10) שימוש בזרבובית זו הינו באחריות המשתמש בלבד, ומומלץ להתייעץ עם רופא או מומחה לפני השימוש, במקרים של בעיות בריאותיות או תחושות כאב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חוקן אנאלי איכותי לשטיפה אינטימית Seven Creations – Douche”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן