מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור אנאלי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-23 ס"מ

אורך חדירה:כ-16.5 ס"מ

קוטר מירבי:4.5 ס"מ

עשוי מ:PVC + ABS

סוללות:2 AA

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

249.00

ויברטור 10 מצבי רטט איכותי מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

המלאי אזל

תיאור

ויברטור למתחילות העשוי PVC איכותי מהמותג המוביל NMC. הויברטור עוצב במיוחד למתחילות במטרה להגביר את ההנאה. בעל גודל של כ-18 ס"מ ו-10 מצבי רטט שונים, ההתאמו במיוחד לעינוג האזור. מצבי הרטט ניתנים לבחירה באמצעות כפתור ההפעלה בבסיסו. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם במקלחת או האמבטיה.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שניתן.

לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון. אפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

![nmc logo](https://www.paaz.co.il/wp-content/uploads/2022/03/nmc-logo.jpg)
המאמר הבא מתאר את הויברטור למתחילות העשוי PVC איכותי מהמותג המוביל NMC שעוצב במיוחד למתחילות במטרה להגביר את ההנאה. הויברטור בגודל של כ-18 ס"מ ומגיע עם 10 מצבי רטט שונים שהותאמו במיוחד לעינוג האזור אשר ניתן לבחירה באמצעות כפתור ההפעלה בבסיסו. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם במקלחת או האמבטיה.

לשמירה על הויברטור ולהבטיח את שימושו הארוך טווח, ישנם כמה נכונות חשובות שיש לקחת בחשבון. בזמן השימוש בויברטור, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל שניתן.

לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהויברטור ולשטוף את המכשיר בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא. כך תשמרו על הויברטור ותבטיחו את שימושו הרב זמן.

הויברטור למתחילות העשוי PVC מהמותג המוביל NMC הוא מוצר איכותי ומעוצב בקפידה על מנת להבטיח את הנאה מקסימלית. כדי לרכוש את הויברטור וליהנות מחווית השימוש המדהימה שהוא מציע, ניתן למצוא אותו בחנויות המותג NMC ובאתר המקוון שלהם. אל תפספסו את ההזדמנות לחוות עינוג מדהים עם הויברטור המדהים הזה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור 10 מצבי רטט כ-23 ס"מ NMC- Exotic Diamond”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן