ויברטור ריאליסטי 19 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style Supreme

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

אורך כולל:כ-19 ס"מ

אורך חדירה:כ-15.5 ס"מ

קוטר מקסימלי:כ-4.5 ס"מ

חומרי סיכה מומלציםג'לים וחומרי סיכוך על בסיס מים

399.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style Supreme של המותג המוביל NMC.

תיאור

גירסה עברית:

ויברטור ריאליסטי עבה מסדרת G-Girl Style Supreme מתוצרת חברת NMC הנחשבת לאחת מיצרני אביזרי המין הותיקות והטובות בעולם. הדילדו והויברטורים הריאליסטיים שהחברה מייצרת נחשבים כיום לאיכותיים ביותר והמבוקשים ביותר בעולם. סדרת G-Girl style Supreme מאפשרת לך ליהנות מתחושה ומראה ריאליסטיים במיוחד וזאת בזכות הטכנלוגיה המתקדמת ועבודת יד במטרה להגיע לשלמות בלתי מתפשרת. דגם זה מתאים לנשים המחפשות אביזר גדול בעל יכולת חדירה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ לחוויה שאין כמעט גבר היכול לספק לך. בנוסף, הויברטור מצויד במנוע רטט חזק המאפשר לך לבחור מבין 10 עוצמות רטט משתנות להגברת הריגוש ועוצמת האורגזמה. בנוסף, בניגוד לרוב הויברטורים האחרים, ניתן להצמיד את הויברטור למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות. כמו כן, הויברטור עמיד במים ומאפשר לך ליהנות איתו לא רק במיטה אלא גם בזמן המקלחת.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
המאמר מספק מידע מפורט על ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style Supreme של חברת NMC. המאמר מדגיש את יתרונות הויברטור הזה, כולל תחושה ומראה ריאליסטיים, עבודת יד וטכנולוגיה מתקדמת, חדירה וקוטר גדולים, עוצמת רטט משתנה, ואפשרות להצמדה למשטחים שונים. המאמר גם מדגיש את עמידות הויברטור במים ואת השימוש האפשרי במקלחת. בנוסף, המאמר מציין את החשיבות של אחזקה ושימוש תקין של המוצר, כולל שימוש בחומרי סיכה בזמן השימוש וניקוי וייבוש הויברטור לאחר השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 19 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style Supreme”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן