ויברטור ריאליסטי 15 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמיד במים

מותג:NMC

אורך חדירה:13.3 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:3 ס"מ

אביזר:ויברטור ריאליסטי

אורך כולל:15 ס"מ

270.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style של המותג היוקרתי NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style Supreme מבית NMC הוא אביזר מין מעולה המציע חוויה ריאליסטית ומהנה. החברה הוכיחה את איכותה ומומחיותה בייצור דילדות וויברטורים, והדגם הזה אינו יוצא מן הכלל.
הויברטור מתאים במיוחד לנשים שמחפשות חווית חדירה מרהיבה, עם אורך של למעלה מ-11 ס"מ וקוטר של למעלה מ-2.5 ס"מ. המנוע הרטט החזק מציע 10 עוצמות רטט שונות, כך שניתן להתאים את החוויה לפי הצרכים האישיים.
בנוסף, הויברטור מותאם להצמדה למשטחים שונים ומאפשר מגוון תנוחות לנוחות מרבית. ולא רק זאת, הוא עמיד במים וניתן להשתמש בו במקלחת וליהנות מחוויה גם שם.
בשביל לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לפני השימוש ולשטוף היטב את הויברטור לאחר מכן במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי. יש להשאיר את הויברטור לייבש טרם החזרתו לאריזה.
בסופו של דבר, עם הויברטור הריאליסטי הזה תוכלי ליהנות מחוויה מינית עצומה ומרהיבה, באיכות גבוהה ועיצוב מודרני.
חשוב להבין שכדי לשמור על איכות הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח, יש כמה נהלים חשובות שיש להקפיד עליהן:

1) יש לוודא שהויברטור נטען לגמרי לפני שימוש בו. יתרון של הויברטורים של NMC הוא שהם מגיעים עם סוללות נטענות שניתן לטעון באמצעות כבל USB. יש לוודא שהויברטור טעון למשך זמן מספיק על מנת להבטיח שהוא יחזיק לזמן ממושך במהלך השימוש.

2) יש להשתמש בסיכות ספציפיות שעשויות מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש במערכת המין. חומרים כמו הג'ל הסיליקון מיוצרים במיוחד בשביל אביזרי המין ומספקים רכות וגמישות לחווית שימוש מהנה ונוחה.

3) לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור בקפידה. ניתן להשתמש במים פושרים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש לסבן היטב את הויברטור ולשטוף היטב תחת מים זורמים. יש לוודא שאין שאריות של סבון או חומרי ניקוי על הויברטור לאחר הניקוי.

4) יש לאחסן את הויברטור במקום קריר ויבש, בטח מאיזורים שמחוץ לידי הילדים. יש לשמור על הויברטור באריזתו המקורית או בתיק אחסון מיוחד כדי למנוע נזקים או חלודה של הויברטור.

בסופו של דבר, חשוב לזכור ששימוש בויברטור הוא דבר אישי ופרטי ולכן יש להשתמש בו באחריות ובצורה שמקובלת על ידי כל אדם. יש לקחת בחשבון את הגבולות והרגשות האישיים של האדם המשתמש ולהתחשב בגברים ונשים המשתמשים בויברטורים באופן יומיומי או רק מעת לעת. הכלל המרכזי הוא להשתמש בויברטור בצורה שמסירה הנאה למשתמש ובאופן שלא מפריע לאחרים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 15 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן