מידע נוסף

מותג:Intoyou

אביזר:ויברטור לזוגות

עשוי מ:סיליקון נוזלי

מצבי רטט:10 מצבי רטט

מנועי רטט.:2 מנהועי רטט מצויינים

טעינה באמצעות:כבל USB

גמישות:מוצר גמיש מאוד

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

450.00

ויברטור סיליקון לזוגות ממותג הפרימיום וי וייב

תיאור

ויברטור פרימיום לזוגות חסכוני יותר המומלץ לזוגות אשר אינם מעוניינים לתפעל את הויברטור באמצעות אפליקציות כמו שקיים בדמי וי וייב אלא מעוניינים לתפעל את המוצר באמצעות שלט פשוט ונח לתפעול. הויברטור Roomie תיהנו מסיליקון נוזלי ברמת האיכות הגבוהה ביותר לשימוש נעים ונח. הויברטור בעל 10 מצבים שונים המאפשרים לך ליהנות מעיסוי הדגדגן ונקודת הג'י במקביל בזמן החדירה, כאשר במקביל גם הגבר נהנה מהרטט. Roomie עמיד לחלוטין בפני מים וניתן לשימוש גם באמבטיה או במקלחת. בזכות טכנולוגית הטעינה לאחר טעינה של 90 דקות תוכלו ליהנות מעד שעתיים של הנאה רצופה.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) כדי להבטיח את אריזת המוצר בצורה הטובה ביותר ושמירה על איכותו, יש לשמור את הויברטור בקופסתו המקורית ולא להשאיר אותו במקומות רטובים או מוצקים.
4) בעת הטעינה של הויברטור, יש להשתמש בכבל הטעינה המצורף ולטעון את המכשיר על פי ההוראות המצויות במדריך המשתמש. יש לוודא שהויברטור נמצא בטעינה במשך זמן הטעינה המומלץ על פי ההוראות.
5) יש להימנע משימוש בויברטור במקומות שאין בהם ניקיון מוחלט, ולא לכניס איתו למים או מקומות רטובים עם פתיחות חשמליות פתוחות.
6) יש להימנע מניקוי הויברטור באמצעות חומרים כימיים חזקים כמו חומרי ניקוי עם אלכוהול או חומרים אגרסיביים אחרים. יש להשתמש בחומרי ניקוי עדינים המתאימים לשימוש על ציוד מין.
7) במידה ויש כל מיני נזקים או תקלות בויברטור, יש להפסיק את השימוש בו מיד וליצור קשר עם היצרן או עם שירות הלקוחות על מנת לקבל הוראות תיקון או החלפה של המכשיר.
8) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של חולי לב, הריון או בעיה ברגישות עור. יש להתייעץ עם רופא לפני השימוש בויברטור אם יש תחושת כאב או תחושה לא נורמלית במהלך השימוש.
9) יש להימנע משימוש של הויברטור במשך זמן ממושך ללא הפסקה. יש לתת לויברטור להירגע ולהתנות מזמן לזמן כדי למנוע עומס יתר על המכשיר.
10) יש להימנע משימוש בויברטור במרחבים ציבוריים או חשודים, ולשמור את המכשיר במקום פרטי ומוגן בצורה הטובה ביותר.
11) יש להימנע משימוש בויברטור בגילאי 18 ומטה, ולהשתמש בו רק במקרים של בית משפחה או קרובים או בהתאם לחוקי המדינה שבה נמצאים.
12) יש לשמור את הויברטור במקום קריר ויבש, ולהימנע מאחסוןו במקום בו יתקיימו טמפרטורות קיץ גבוהות או קיץ נמוך. כמו כן, יש להימנע מאחסון הויברטור בקריטי ומוצקים.
13) בעת שימוש בויברטור, יש לקחת בחשבון את כללי ההיגיינה האישית ולשטוף היטב את הידיים לפני ואחרי השימוש. כמו כן, יש לשטוף היטב את הויברטור לפני ואחרי כל שימוש.
14) אין לשתף את הויברטור עם אף אחד ולהשתמש בו אישית בלבד. יש להימנע ממגע עם עור הפנים, העיניים או חלקי הגוף הרגישים אחרים.
15) במקרה של תחושת כאב, גירוי או תחושה לא נורמלית במהלך השימוש, יש להפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם רופא. יש להימנע משימוש של הויברטור במקרים של כאב ובעיות ברגישות המין.
16) יש להשתמש בויברטור בצורה הוגנת ומרוכזת, ולא להשתמש בו באופן שיכול לגרום לפציעה או נזק למשתמש או לסובלים מסבלנות המין.
17) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של חולשה פיזית או חולשה מנטאלית, ולא להשתמש בו במצבים של אי יכולת לשלוט על תנועה מדויקת ומושכלת.
18) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של תחושת חום או גירוי במהלך השימוש, ולהפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם רופא.
19) במידה ויש צורך במידע נוסף או הוראות נוספות לשימוש במוצר, יש להפנות למדריך המשתמש או ליצרן המוצר.
20) השימוש בויברטור הוא אחריות המשתמש בלבד והינו על תחום האחריות האישית של המשתמש. היצרן אינו אחראי לכל נזק או פציעה שעשויה להיגרם עקב שימוש לא נכון או לא הוגן של הויברטור.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום לזוגות Roomie Couples Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן