מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור לחדירה

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:19.5 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון

עמידות במים:עמיד למים

סוללות:3 AAA

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

379.00

ויברטור גמיש במיוחד עשוי סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

ויברטור סיליקון איכותי NMC – Bendable Buddy

הויברטור סיליקון לחדירה מסדרת Bendable Buddy הוא מוצר מבית יצרנית האביזרים המיניים המובילה NMC. מהווה מוצר מעניין ומרתק שהוא מותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצועים.

הויברטור המתכוונן מציע 10 מצבי רטט שונים, המאפשרים לך להתאים את החוויה המינית לדיוק לפי הצרכים והעדפות שלך. כל מצב נועד להעניק לך תחושות חדשות ומרהיבות, ומשמש להגברת הנאה ותענוג בעת החדירה. בנוסף, הויברטור מעוצב בצורה מיוחדת שמאפשרת גישה נוחה וקלה לעיסוי נקודת הג'י, הנקודה הרגישה ביותר של האישה.

הויברטור עשוי מסיליקון איכותי המבטיח את החוויה הכי טובה והכי נעימה בזמן השימוש. הוא עמיד בפני מים, מה שמאפשר לך להנות ממנו גם בזמן המקלחת או בים. בנוסף, הוא מגיע עם סוללה נטענת שמאפשרת שימוש ממושך ונוח, ומותאם לשימוש חוזר.

הויברטור סיליקון NMC – Bendable Buddy הוא לא רק מוצר מיני מרהיב, אלא גם פריט אישי ואינטימי שמתאים לשימוש עצמי או לשימוש זוגי. עם הויברטור הוא פשוט יותר ומהנה יותר!

אז למה אתם מחכים? תנו לויברטור הסיליקון NMC – Bendable Buddy לשדרג את החיים המיניים שלכם ולהעניק לכם חוויה מרהיבה, מהנה ומרגשת!
הויברטור סיליקון איכותי NMC – Bendable Buddy הוא אביזר מין מרהיב מבית היצרנית המובילה NMC. הוא מציע את החוויה המירבית בעת החדירה ומספק 10 מצבי רטט שונים להגברת ההנאה.

הויברטור מעוצב במיוחד על מנת לספק גישה נוחה ופשוטה לנקודת הג'י. בעזרתו, ניתן לענות על צרכי הגוף בצורה מותאמת אישית וליהנות מחוויה חדשה ומרעננת.

בנוסף, הויברטור עמיד בפני מים, מה שמאפשר לך ליהנות מהפעילות המינית גם במהלך המקלחת. זהו אביזר פרטי שיכול להוסיף רעננות ותענוג לחיי המין שלך.

הויברטור NMC – Bendable Buddy מיוצר מסיליקון איכותי, שהוא חומר רך ונעים למגע. הוא מתכוונן וגמיש, מה שמאפשר לך להתאים אותו לגוף ולבחירתך. זהו מוצר איכותי שתוכל לסמוך עליו וליהנות ממנו לאורך זמן.

אם אתה מחפש ויברטור איכותי, נוח ומהנה, אנחנו ממליצים בחום על הויברטור סיליקון NMC – Bendable Buddy. עם עשרה מצבי רטט מובנים ועיצוב ייחודי, יש לו את כל מה שצריך כדי להעניק לך חוויה מינית ללא פשרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקוני Buddy Azure- סגול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן