ויברטור איכותי מתנפח 7 מצבי רטט Lux Fetish – Inflatable Vibrating Curved

מידע נוסף

עשוי מ:Latex + ABS

סוללות:2 AAA (כלול)

קוטר מירבי:5 ס"מ

אורך כולל:19 ס"מ

אביזר:ויברטור רוטט מתנפח

מותג:Seven Creations

299.00

ויברטור איכותי מתנפח 7 מצבי רטט של מותג אביזרי מין Lux Fetish

תיאור

מאמר: הויברטור הדק והנוח של Lux Fetish

הויברטור הדק של Lux Fetish הוא פתרון מושלם למתחילות המתנפח. בעל קוטר של 5 ס"מ, הויברטור מציע 7 מצבי רטט שניתן לשלוט בהם עם כפתור ההפעלה הממוקם בבסיס השלט. בעזרת משאבת יד המתנפחת את הויברטור לגודל הרצוי, ולחץ האוויר ניתן לשחרר בעזרת כפתור השחרור.

הויברטור של Lux Fetish מיוצר על ידי מותג האביזרים המין המוביל בשוק. בעיצובו האידיאלי, הויברטור הזה מתאים לנקודת ה-גי' ומספק חוויה נוחה ופשוטה לשימוש.

בנוסף לתכונותיו המעולות, הויברטור של Lux Fetish גם נוח לתפעול. הוא קל משקל וניתן לשלוט בו בקלות ובנוחות.

אם אתם מחפשים ויברטור דק ונוח, הויברטור של Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורכם. עם עיצוב אידיאלי ותכונות מתקדמות, הויברטור הזה יעניק לכם חוויה מרהיבה ומהנה.

הויברטור הדק והנוח של Lux Fetish הוא מוצר מושלם לשימוש רגיל ולנקודות ה-גי'. בעל 7 מצבי רטט שניתן לשלוט בהם בקלות על ידי הכפתור המותקן בבסיס השלט, הויברטור מספק חוויה סוערת ומהנה.

השימוש בויברטור הוא פשוט ונוח, והוא מתנפח באמצעות משאבת יד שניתן לשלוט בה בקלות על ידי כפתור שלחרור לחץ האוויר. כל זאת בזכות העיצוב החכם והמתוחזק של הויברטור.

הויברטור מיוצר על ידי מותג אביזרי המין המוביל Lux Fetish, שמציע מוצרים איכותיים ומותאמים לצרכים האישיים של כל אדם.

אז אם אתם מחפשים ויברטור דק ונוח לשימוש, המתנפח והמגוון, ובעל מספר מצבי רטט לבחירה, הויברטור של Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור איכותי מתנפח 7 מצבי רטט Lux Fetish – Inflatable Vibrating Curved”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן