Sale

659.00

ויברטור לביש לשימוש רב תכליתי מבית מותג אביזרי המין Omibod

תיאור

המאמר מתאר את ה- Esca2, הדור השני של ויברטור מבית היצרן Omibod. הוא משולב עם טכנולוגיית Bluetooth ומגוון אפשרויות הפעלה נשלטת על ידי אפליקציות. הוא גם מצויד במחוון LED מובנה בבסיס הכפתור ונורות ה- LED מסתנכרנות עם התנודות הויברציה ומספקות משוב חזותי לזוג. ה- Esca2 גם יכול להתחבר למוצרים נוספים של KIIROO ולאפשר חוויה אינטראקטיבית יותר. כדי להבטיח דיסקרטיות, ניתן לכבות את נורת ה- LED ולהשתמש בו בכל מקום ובכל עת. המאמר מציע גם קישורים לסרטון המציג את ביצועי ה- Esca2 ומפרט טכני על המוצר וכן הזמנה ומשלוח עם אחזקה ושימוש.
Esca2 הינו הדור השני מסדרת ESCA מבית מוצרי Omibod המיוצר לראשונה בשיתוף פעולה עם חברת Kiroo היפנית. ויברטור של Esce 2 הוא ויברטור מעסה לביש ורב-תכליתי עם מחוון LED מובנה בבסיס הכפתור. ויברטור זה תומך טכנולוגיית ה- Bluetooth להפעלה נשלטת על ידי אפליקציות, את/ה יכול/ה להתקשר עם המאהב/ת שלך מכל רחבי החדר או מרחבי העולם. פשוט לחבר את Esca2 שלך למוצר אחר של KIIROO ותן לשותף שלך להניע תחושות מהנות לחוויה אינטראקטיבית באמת. נורות ה- LED המאירות מסתנכרנות עם התנודות ומספקות משוב חזותי לבן הזוג.

אם את/ה מעדיפים משחק יותר דיסקרטי, ניתן לכבות את נורת ה- LED ב- Esca2 ובכך מאפשרת לך ללבוש ולהפעיל את ה- Esca2 בכל מקום ובכל עת שתרצה.

שחקו סולו עם האפליקציה מרחוק של OhMiBod. לחלופין, הורד את אפליקציית FeelConnect והתחברו אל המכשיר. תן לשותף שלך לשלוח לך רעידות טובות מכל מקום דרך אפליקציה או דרך מכשיר KIIROO שלהם. ניתן להשתמש ב- Control ב- Esca2 באמצעות האפליקציה המרוחקת של OhMiBod. הזמן את בן / בת הזוג שלך להיות בשליטה מכל מקום ובכל זמן.

המארז מכיל את הויברטור Esca2, כבל טעינה USB, מדריך להתקנה מהירה ונרתיק סאטן. ניתן לצפות בסרטון המציג את ביצועי הויברטור כאן: [הוסף לינק לסרטון]

הוראות האחזקה והשימוש במוצר כוללות את המלצת השימוש בחומרי סיכה על בסיס מים ושטיפה יסודית של הויברטור לאחר השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לביש איכותי במיוחד Omibod-Esca 2”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.

מוצרים משודרגים

דילוג לתוכן