מידע נוסף

מותג:We Vibe

אביזר:ויברטור פרימיום

מצבים לבחירה:10 מצבים מתוכנים מראש + אפשרויות להוספה

אורך כולל:9.2 ס"מ

אורך חדירה:8 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות מלאה במים

זמן טעינה:90 דקות

זמן שימוש:עד שעתיים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

699.00

ויברטור סיליקון חדש המומלץ למשחק בבית או מחוץ לבית של מותג הפרימיום וי וייב.

תיאור

טלפון הנייד שלך יכול להיות יותר ממכשיר לתקשורת ולצפייה בסרטונים. מותג We Vibe מביא לך את Jive – ויברטור הפרימיום החדש שיביא לך חוויה מינית חדשה ומרגשת. ה-Jive מתאים לנשים ולזוגות ומגוון מצבי רטט מותאמים אישית יעניקו לך חוויה מותאמת לך במדויק.

המבנה הקומפקטי של Jive מאפשר חדירה קלה ונוחה ללא צורך בשימוש בידיים. את הויברטור ניתן לשם בקלות בתוך הבגדים וליהנות ממנו בזמן היציאה מהבית או בתוך הבית כחלק ממשחק הזוגות.

בעזרת אפליקצית We-Connect, ניתן לשלוט בויברטור מהטלפון הנייד וליצור מצבים חדשים בדיוק לפי הטעם האישי שלך. בנוסף, הויברטור מעמיד לרשותך 10 מצבי רטט מוכנים מראש.

ה-Jive מומלץ במיוחד לזוגות שמחפשים להנות ממשחק זוגי ושליטה מרחוק. ניתן לשלוט בו מחדרים שונים או אפילו ממדינות שונות. והכי טוב? הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם במקלחת ובאמבטיה.

אז אם את מחפשת חוויה חדשה ומרגשת, עם Jive של We Vibe את תוכלי להנות מהופעה שלא תשכחי. שליטה מרחוק, עיצוב קומפקטי ועמידות במים – כל מה שאת צריכה לחוויה שלמה.
מותג We Vibe מציג את הויברטור החדש Jive, המעניק לנשים וזוגות אפשרויות חדשות לתענוג. הויברטור מתאים לחדירה קלה ונוחה ומאפשר חווית אוננות ללא צורך בשימוש בידיים. בנוסף, בזכות העיצוב הקומפקטי והגודל הנוח, ניתן להשתמש בו גם במהלך יציאות מהבית או כחלק ממשחקי הזוגות.

הויברטור Jive מגיע עם 10 מצבי רטט מוכנים מראש, וכן אפשרות ליצור מצבים נוספים באמצעות אפליקצית We-Connect. באמצעות האפליקציה, ניתן לשלוט בויברטור מהטלפון הנייד וליהנות משליטה מרחוק. הויברטור מומלץ במיוחד לזוגות שמחפשים להנות ממשחק זוגי ושליטה, וניתן להשתמש בו גם מחוץ לבית ובתוך הבית. השליטה בו ניתנת מחדרים שונים או אפילו ממדינות שונות.

הויברטור Jive עמיד במים וניתן לשימוש גם במקלחת ובאמבטיה. כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים במהלך השימוש ולשטוף היטב את הויברטור לאחר השימוש עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להתיש אותו בטוחר לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לציין כי ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של We Vibe. לכן, לפני הרכישה חשוב לוודא שאתם מקבלים את המוצר המקורי ולא חיקוי. כמו כן, יש לוודא שאתם לא רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me, שדומה בצורתה לסדרה המקורית של We Vibe.

בסיכום, הויברטור Jive של We Vibe הוא אביזר מין מתקדם וחדשני המספק חווית תענוג מרתקת ומגוונת. השליטה המרחוק והעיצוב המתקדם הופכים אותו למוצר מומלץ ביותר לזוגות שמחפשים להתענג ולחוות רגעים חדשים ומרגשים ביחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מומלץ למשחקי זוגות We Vibe Jive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן