ויברטור לנקודת הג'י הלהיט החדש של טרייסי דוג – Tracy's Dog G-Spot Clitoral Suction Vibrator

מידע נוסף

מצבים לבחירה:10 מצבי יניקה ומקצבי רטט שונים

אביזר:ויברטור מסאג'ר פרימיום שואב

מותג:Tracy\\\\\\\'s Dog G-Spot Clitoral Suction Vibrator

חומרי סיכה מומלצים:ג\\\\\\\'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה רגילה:3 שעות

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

עמידות במים:עמיד במים

300.00

הויברטור של טרייסי דוג המשלב ויברטור רוטט וגם טכנולוגית עיסוי הדגדגן באמצעות גלי אויר לחוויה מיוחדת בשימוש בויברטור זה..

תיאור

במאמר זה, נסקור את הויברטור החדשני לנקודת הג'י מבית Tracy's Dog. הויברטור היונק החדש מבית Tracy's Dog הוא דגם חדש בסגנון Wand הכפול, העשוי מסיליקון רפואי. מוצר זה זכה לביקורות מטורפות מנשים שהשתמשו בו, בזכות העיצוב הייחודי שלו והיכולת לספק פעולת רטט בעשרה מקצבי פולסים/יניקה. הויברטור מגוון בשימוש, וניתן להשתמש בו למגוון פעולות, כולל יניקה, דגדוגן, וחדירה אנאלית או וגינאלית. המכשיר נטען על ידי כבל USB וטעינתו מחיה למשך 60 דקות בעת טעינה של שעתיים.

לשימוש המירבי ולהגברת התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

הויברטור החדשני לנקודת הג'י מבית Tracy's Dog הוא מוצר מהפכני בתחוםו, המספק חוויה ייחודית ועיצוב מרהיב. בעזרתו, ניתן לחקור ולגלות תחושות חדשות ומרגשות.
אחרי שטיפה יש למתוח את המכסה הסיליקון ולנקות את הויברטור בקפיצים קטנים באמצעות מגבת יבשה או נייר טואלט ייעודי לניקוי אביזרי מין. יש להימנע משימוש במטלית או מגבת שמכילות סבון עמיד כימי, כדי למנוע נזק לחומר הסיליקון.

לאחר הניקוי והייבוש, יש לאחסן את הויברטור בתיק האחסון שלו על מנת לשמור על ניקיונו ולמנוע נזקים בזמן אחסון. כדי להבטיח את חיי השימוש הארוכים של הויברטור, יש להימנע מאורכים חומריים כמו פלסטיק, גומי או ג'לי, שיכולים לגרום לנזקים לחומר הסיליקון.

בנוסף, חשוב לשים לב להוראות השימוש והתחזקות של הויברטור לפי ההנחיות של היצרן. כל ויברטור יכול להיות מעט שונה ויש לו המלצות מיוחדות לשימוש, ניקוי ואחסון.

בסופו של דבר, חשוב להבין שהויברטור הינו מוצר אישי ולא צריך לשיתוף עם אף אחד. יש לשמור על פרטיות ולא להשתמש בו במקומות ציבוריים או בפני אנשים אחרים בלתי רצויים.

בסיכום, הויברטור החדשני לנקודת הג'י מבית Tracy's Dog הוא מוצר חדשני ומתקדם שמספק חווית שימוש ייחודית ומהנה. עם תחזוקה ושימוש נכונים, ניתן ליהנות משימוש ארוך טווח ולשמור על פרטיות ובריאות בעת השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לנקודת הג'י הלהיט החדש של טרייסי דוג – Tracy's Dog G-Spot Clitoral Suction Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן