וונד וגם ויברטור נטען לנקודת הג'י "המחמם האולטימטיבי"

399.00

ויברטור מגיק וונד שבצידו השני יש ויברטור מתחמם העשוי מסיליקון בעל 9 מצבי רטט שלא ישאיר אף אחת אדישה ועם חידוש של חימום נעים המהווה גירוי מדהים לנרתיק

תיאור

ויברטור מגיק וונד היחידי בישראל בעל 2 פעולות במוצר אחד. הויברטור המתקדם הזה משלב בתוכו את פונקציות הויברציה והמסאג', והינו גם יחיד וגם מתחמם. עשוי מסיליקון רפואי איכותי, הויברטור מספק חוויית רגיעה והתרפיה עיסוית מקצועית.

הויברטור מגוון במקצבי הרטט שלו, וניתן לבחור מתוך 9 אפשרויות שונות. כל מנוע הרטט בויברטור חזק ומתקדם, מאפשר לך להתאים את המסאג' האישי שלך לצרכים והעדפות שלך.

הגוף של הויברטור עשוי סיליקון ברמת איכות פרימיום, ומעניק גמישות יתרה לשימוש נוח ומענג. הויברטור נטען באמצעות חיבור USB, וזה לא רק נותן לך נוחות מרבית, אלא גם חוסך לך הוצאות מיותרות על סוללות.

אחזקת הויברטור פשוטה וקלה. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כגון ג'ל אינטימי, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה שלך. לאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

הויברטור מגיק וונד הוא הבחירה המושלמת עבורך אם אתה מחפש פתרון מתקדם ומגוון לטיפוח ותחזוקת הגוף והרוח. השקיעו באיכות ותיהנו מחוויה מרגיעה ומרעננת בכל רגע שתבחרו להשתמש בו.
3) יש להימנע משימוש בויברטור עם חומרי סיכה שאינם מותאמים לשימוש עם מוצרי המין, כגון חומרי סיכה שמכילים שמן או פתיתי סבון, שכן יכולים לגרום נזק למוצר ולהפריע לפעולתו.

4) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר לשמירה על איכותו וחיי הסוללה שלו.

5) יש להימנע מנפילה או נפילת הויברטור על רצפה קשה, שכן יכולה לגרום לנזק למוצר ולהפריע לפעולתו.

6) יש להימנע משימוש חוזר בויברטור לאחר שימוש אינטנסיבי או לאורך זמן ממושך, כדי למנוע גרימת נזק למוצר.

7) במקרה של כאב או תחושת תסמין לא רגילה בזמן השימוש בויברטור, יש להפסיק את השימוש מיד ולהיוועץ עם מומחה רפואי.

8) יש להימנע משימוש בויברטור במקרה של תופעות לוואי כמו גירויי עור, כאבים או גירויים במערכת העצבים, כדי לא להפריע לבריאותך.

9) למען בריאותך ובטחונך, יש לרכוש מוצרים מוסמכים ולעקוב אחר הוראות השימוש המצוינות על גבי האריזה ובמדריך המשתמש.

10) יש להימנע משימוש בויברטור במקרה של הריון או מצב רפואי מיוחד, אלא אם כן קיבלת הוראות רפואיות מתאימות.

11) השימוש במוצר על אחריות המשתמש ולאחר הסכמתו לכל הוראות השימוש והאחזקה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “וונד וגם ויברטור נטען לנקודת הג'י "המחמם האולטימטיבי"”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן