מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור אנאלי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-15 ס"מ

אורך חדירה:כ-11.5 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:PVC + ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

250.00

ויברטור אנאלי איכותי  למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

ויברטור למתחילות העשוי PVC איכותי מהמותג ההונג קונגי NMC הוא אביזר מין מתוצרת המותג המוביל בתחוםו. הויברטור עוצב במיוחד למתחילות על מנת להעניק להן הנאה מרתקת והתרגשות מוחלטת.

הויברטור מצויד בעשרה מצבי רטט שונים שניתן לבחור באמצעות כפתור ההפעלה הממוקם בבסיס הויברטור. כל מצב רטט מותאם במיוחד לעינוג האזור ומספק תחושות מובילות.

הויברטור עמיד במים, מה שמאפשר שימוש נוח גם במקלחת או האמבטיה. כדי לשמור על תנאי השימוש האופטימליים, יש לנקות את הויברטור לאחר כל שימוש. יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין.

הונג קונגי NMC הוא מותג מוביל בתחום מוצרי המין, והויברטור המוצע הוא דוגמה לאיכותו וליעילותו של המוצרים של המותג. עם הויברטור העשוי PVC האיכותי מבית NMC, תוכלי להנות בצורה מושלמת ולחוות רגעים של ענג ותענוג.
3) יש לאפשר לויברטור להתייבש לחלוטין לפני שמכניסים את הסוללות חזרה. השארת הויברטור במצב לח או חלקית לא רק עלולה לפגוע בביצועיו שלו, אלא גם לגרום לרקעות ולפגיעה בחומרי הסיכה שתשתמשי בהם.

4) ניתן לנקות את הויברטור לפני ואחרי כל שימוש עם מטלית נקייה ולחה או עם מגבת רכה. המטלית יש להיות מבד נטול סיבים כדי למנוע חשיפה לסיכון של פגיעה או תקלה בויברטור.

5) במידה ועברת על כללי השימוש והאחזקה והויברטור נתקע או נפגע בכל צורה אחרת, יש להפסיק להשתמש בו מיד ולפנות לתמיכה טכנית כדי לקבל הוראות נוספות או לתיקון הויברטור.

6) יש לשמור את הויברטור במקום יבש ומוצל בסביבה של 0-40 מעלות צלזיוס. יש להימנע מאיחור או חשיפה לקרני השמש הישירות על מנת לשמור על איכות הויברטור לאורך זמן.

7) יש לשמור על הויברטור בנפרד מאביזרים אחרים ולא לדחוף אותו לתוך תיק או מגירת אחסון עם חפצים שאינם עמידים במים או נוטים לגרום נזקים.

8) במידה והויברטור מצריך תיקון או תחזוקה, יש לפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC או להתייעץ עם מומחה מוסמך.

9) הויברטור נועד לשימוש אישי בלבד ואין לשכור, להשאיל או להעבירו לגורם שלישי בשום צורה שהיא.

10) יש להרחיק את הויברטור מילדים ובעלי חיים כדי למנוע נזקים או תאונות בלתי רצויות.

11) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של תחושת כאב או תחושה לא נוחה. במקרה כזה, יש להפסיק את השימוש מיד.

12) יש להימנע מתפעול הויברטור בזמן הטענה של הסוללות שלו. יש להמתין עד שהסוללות יתמלאו לחלוטין לפני שמתחילים להשתמש בויברטור מחדש.

13) במידה ויש כל סיכון או חושש כי הויברטור נפגע או חשוד בפגיעה, יש להפסיק את השימוש בו מיד ולפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC.

14) יש לשמור על הויברטור במקום נגיש ומוסתר מעין על מנת למנוע גישה לו בלתי רצויה.

15) במידה ויש כל סיכון או חשש בקשר לסוללות הויברטור, יש להסיר אותן מהמכשיר ולפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC.

16) יש לשמור על המידע המצוי באריזת הויברטור, כולל את ההוראות לשימוש והאזהרות, ולא להעבירו או למסורו לאחרים.

17) יש לתת תשומת לב לכל הוראות היצרן ולפעול על פי הנחיותיו על מנת למנוע פגיעה או נזק לעצמך או לסביבה.

18) יש לשמור על הויברטור באמצעות הכיסוי המקורי שלו על מנת למנוע נזקים או אובדן ערך.

19) יש להימנע משימוש בויברטור במקומות ציבוריים או במקומות שבהם יש סיכון לחשיפה של עיניים או אזורים רגישים אחרים.

20) יש להימנע מהשפעה ישירה של חום גבוה או קור חזק על הויברטור, כך שלא ייתכן ויגרמו לו נזקים או תקלות.

21) יש לשמור על הויברטור במקום יבש ונקי ולא להשאיר אותו במקום לח או חשוף לאבק או ללכלוך.

22) יש להימנע משימוש בויברטור אם יש לך רגישות או אלרגיה לחומרים או סיכונים שמצויים בו.

23) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של נזק או תקלה לכבל החשמל שלו. במקרה כזה, יש להפסיק להשתמש בו ולפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC.

24) יש להימנע משימוש בויברטור במידה וקיימת פגיעה במנורות או במערכת התקלות שלו. במקרה כזה, יש להפסיק להשתמש בו ולפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC.

25) במידה ויש כל סיכון או חשש בקשר לתקלה או נזק בויברטור, יש להפסיק את השימוש בו מיד ולפנות למועדון הלקוחות של המותג NMC.

26) יש להימנע משימוש בויברטור במידה ויש נזק או תקלה במנורות הויברט

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור 10 מצבי רטט כ-15 ס"מ NMC- Exotic Diamond”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן