מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:גלים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

משקל:135 גרם

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

אביזר:ויברטור יונק

מותג:Shots

449.00

הדור החדש והיוקרתי של הויברטורים היונקים, המוצר המקורי במחיר הזול בארץ.

תיאור

ויברטור הבלתי מנוצח – Invicible By Shots

הכירו את הויברטור הבלתי מנוצח, מוצר המציע מנוע עוצמתי במיוחד המפיק 10 מהירויות שונות, המתאימות במיוחד לצורת הגוף הארגונומית של כל אישה. בנוסף, הויברטור עוצב בצורה ארגונומית מושלמת על מנת ליצור אורגזמה אינטנסיבית ביותר. המוצר מפעיל טכנולוגיית אוויר חדשנית, המשנת עולם ומציעה חוויה ייחודית לכל אישה.

הויברטור הבלתי מנוצח מצויד בסוללה הנטענת באמצעות טעינה USB מגנטית, ומגיע עם מטען כלול. בעת הטעינה המלאה, המוצר יכול לפעול למשך עד 60 דקות. חומר הויברטור רך למגע ונעשה בעיצוב חדשני ויוקרתי, ומותאם לשימוש בחדר האמבט.

הויברטור הבלתי מנוצח עשוי מחומר הסיליקון ברמה רפואית, המקל על ניקויו ושמירה על תקינותו. גורמים אלו מבטיחים שהמוצר יחזיק לאורך זמן ויכול לשרת אתכם במהלך רב של זמן.

הויברטור הבלתי מנוצח הוא השילוב המושלם בין טכנולוגיה חדשנית, אסתטיקה איכותית ועיצוב ארגונומי. הטכנולוגיה מפעילה גלי אוויר בעדינות ובעקיפין, המעניקים רטט ייחודי ואינטנסיבי בלתי רגיל. יחד עם זאת, הויברטור מגוון ב-11 רמות עוצמה שונות, הנעות בין רכות לחוזק. זה מאפשר לכם להתאים את המכשיר לצרכיכם האישיים וליהנות מחווית אורגזמה מותאמת אישית.

הויברטור הבלתי מנוצח מציע טכנולוגיה ייחודית בשם Airwave Touchless. טכנולוגיה זו מבטיחה שהמוצר לא יגרום לגירוי או לרגישות של הדגדגן, ומשמשת באמצעות גלי אוויר ללא מגע. התחושה הייחודית שתיצור הטכנולוגיה הזו לא ניתנת להשגה בשום אופן אחר.

המוצר מצויד בסוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב מאוד לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש, על מנת לשמור על תקינותו של המוצר. יש לשים לב כי כל מוצר המכיל סוללת ליתיום, בכל החברות בעולם, דורש טיפוח כזה על מנת לשמור על אורך חיי הסוללה ועל תפקודו המיטבי.

הוראות השימוש והאחזקה ניתן למצוא בעלון המצורף למוצר. בנוסף, כדאי להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש, ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. חשוב להניח את הויברטור ליבוש לפני ההחזרה לקופסא.

הויברט
כשמפרטים על ויברטור הבלתי מנוצח, יש לציין את המאפיינים הבולטים והיתרונות שלו. לדוגמה, ניתן להקצין על העובדה שהוא מפיק 10 מהירויות שונות המתאימות לצורת האישה והן יכולות ליצור אורגזמה אינטנסיבית. כמו כן, יש להדגיש את העיצוב הארגונומי שלו המאפשר שימוש נוח ונעים. כדי להדגיש את הטכנולוגיה החדשנית של הויברטור, ניתן להתייחס לטכנולוגיית גלי האוויר Airwave Touchles שלא רק מספקת רטט ייחודי, אלא גם מונעת גירוי יתר של הדגדגן. בנוסף, יש לציין את חומר הסיליקון ברמה רפואית שבו עשוי הויברטור, המקל על ניקויו.

הוראות השימוש יש לציין במאמר בקישור לעלון המצורף, וכדאי לציין שחשוב לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו של הסוללה. יש לציין שכל מוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו.

בנוסף, ניתן להוסיף סרטון שמדגים את תכונות הויברטור הבלתי מנוצח ואת שימושו בפועל. הסרטון יכול להשלים את המידע הכתוב ולתת לקוראים חוויה ויזואלית מוחלטת.

לסיום, יש להזמין את הקוראים לחוות את האורגזמות האינטנסיביות שמספק הויברטור הבלתי מנוצח ולהפנות אותם לקישור לרכישה או לעמוד המוצר באתר המכירה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור חדשני הבלתי מנוצח מבית Shots במחיר ללא תחרות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן