ויברטור לאש 3 מבית Lush 3 by Lovense דור 3 החדשני והעוצמתי בעולם במחיר הזול בישראל

מידע נוסף

מותג:Lovense

משקל:178 גרם

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים תקן IPX7

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:כ- 3.7 ס"מ

אורך חדירה:בין 6 ל 8 ס"מ

אורך כולל:כ- 19.8 ס"מ

מצבים לבחירה:עשרות מצבים ומהירויות באמצעות אפליקציה

אביזר:ביצת רטט יוקרתית סדרה דור 3

949.00

ויברטור לוש 3 – הדור ה-3 והמתקדם ביותר של ביצת הרטט היוקרתית מבית מותג אביזרי המין Lovense לחווית מולטי אורגזמה.

תיאור

Lush 3 – ביצת הרטט החדשנית והמשוכללת ביותר בעולם.

ויברטור לאש 3 יותר חזק, יותר שקט, פשוט מושלם !!!

Lush 3 הינו ויברטור המיועד לחדירה וגינאלית בעל מנוע המפיק עוצמת רטט חזקה המיוחד הנשלט מרחוק באמצעות אפליקצייה ייעודית מכל טלפון סלולארי. ויברטור ה-Lush 3 נחשב למוביל בתעשיית אביזרי המין בזכות אחיו הבוגרים מדור 1 ודור 2 הוותיקים יותר אשר הפכו את המוצר ללהיט היסטרי ברחבי העולם הודות לסרטונים המופצים ברשתות החברתיות בנוגע למה שמכשיר זה מסוגל לעשות.

הדגם החדש של ה-Lush 3 צוייד ברכיב קליטת אנטנה חזרה ועוצמתית המשפרת את הקליטה כמו כן מהנדסי Lovense שינו את צורת הטעינה בדגם הקודם היתה באמצעות פלאג כעת בדגם הנוכחי הם הפכות את הטעינה למגנטית דבר אשר שיפר את עמידות המוצר בפני מים והמכשיר עמיד למים בתקן IPX7.

Lush 3 מצוייד במנוע רטט חזק ועוצמתי יותר מכל ביצת רטט אחרת הנמצאת בשוק העולמי.

בדגם החדש הכניסו סוללה משופרת המאפשרת זמן שימוש של כמעט 5 שעות.

כמו כן עוצמת הרעש הופחתה בדגם זה לרמת רעש של 43dB במקום 45.5dB המופק ע"י אחיו הדור ה-2.

– כבל USB מגנטי מצורף למארז
– רטט מבוסס מוזיקה- סנכרן למקצב המוזיקה האהב עלייך..
– הפעלת סאונד – האפליקציה שלנו תשתמש במיקרופון של הסמארטפון שלכם ותרטוט על סמך הצלילים סביבכם, כמו כן באמצעות האפליקציה ניתן לבחור מקצבים הנוחים לך.
– יציאת טעינה מגנטית לחוויית טעינה משופרת משמעותית.
– עשויה מסיליקון היפואלרגני איכותי במיוחד.
– ניתן להוריד את האפליקציה חינם בחנות האפליקציות של אפל וגוגל סטור, דרישת מערכת טלפון סלולארי מכשירי אפל (אייפון) בגירסא 9 ומעלה, משתמשי אנדרואיד בגירסה 4.3 ומעלה עם קישורית Bluethooth בגירסה 4.0.

חוברת הסברה אודות הפעלת המכשיר וטעינת האפליקציה נמצאת בתוך האריזה או כאן: [קישור לחוברת ההסברה]

LUSH 3 אינה מותאמת ואסורה לשימוש אנאלי.

אחזקה ושימוש:

בזמן השימוש במוצרי המין
Lush 3 – ביצת הרטט החדשנית והמשוכללת ביותר בעולם

Lush 3 הוא ויברטור מתקדם המיועד לחדירה וגינאלית והוא מציע עוצמת רטט חזקה וייחודית ביותר. המכשיר נשלט מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית המאפשרת לשלוט במדויק ברמת הרטט ובסוג הרגעה המבוקשת. עם עיצובו החדשני והמשופר של Lush 3, הוא מושלם לשימוש עצמי או לשימוש עם הזוג.

הדגם החדש של Lush 3 מגיע עם רכיב קליטת אנטנה חזרה ועוצמתית המשפרת את הקליטה, והטעינה המגנטית המשופרת עוזרת לשפר את עמידות המכשיר בפני מים. בנוסף, המנוע החדש של Lush 3 מספק רטט חזק ועוצמתי יותר מכל ביצת רטט אחרת בשוק.

למעלה מכך, הסוללה המשופרת של Lush 3 מאפשרת שימוש עם המכשיר למעמד של כמעט 5 שעות, ועוצמת הרעש הופחתה לרמה של 43dB, מה שהופך את החוויה לסוחפת ושקטה יותר.

המכשיר עשוי מסיליקון היפואלרגני איכותי במיוחד, וניתן להוריד את האפליקציה בחינם מחנויות האפליקציות של אפל וגוגל סטור. ניתן לסנכרן את הרטט של Lush 3 למוזיקה או להפעילו על סמך הצלילים הסובבים אותך בסביבה.

מוצרי המין דורשים תחזוקה ואחזקה נכונה על מנת לשמור על המוצר במצב מיטבי. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולשטוף את המכשיר היטב לאחר השימוש. החומרים המיועדים לניקוי יעודיים לאביזרי מין ויכולים לשפר את חוויית השימוש.

Lush 3 הוא מוצר חדשני ומתקדם ביותר בתחוםו, והוא מיועד לספק לך חוויה מהנה ומרתקת. תפסיק לחכות והתחילי לחוות את התענוגות הרטט של Lush 3 עוד היום!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לאש 3 מבית Lush 3 by Lovense דור 3 החדשני והעוצמתי בעולם במחיר הזול בישראל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן