מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום לחדירה

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:15.5 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

449.00

ויברטור פרימיום לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

ויברטור פרימיום מהסדרה Vibe Therapy הוא עקביות סיליקון איכותית המציעה חווית רטט משופרת. הויברטור מגיע עם 7 מצבי רטט שונים, המופעלים על ידי 3 מנועים משולבים ומספקים עיסוי מרגיע ומפנק בשלושה אזורים שונים.
העיצוב המיוחד של הויברטור, עם קצה עבה יחסית, מתאים במיוחד לנשים שמעוניינות במוצר עבה וקצה בולט, המספק גישה נוחה לנקודת ה-G ומעניק תחושות עיסוי מרגיעות ומהנות.
הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבט, מה שמאפשר לך ליהנות מתקופות כיף והנאה גם במקומות האהובים עליך.
לשמירה על הויברטור במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולנקות את הויברטור לאחר השימוש במים נקיים וסבון קל, או בחומר ניקוי מיוחד למוצרים מיניים. כשתסיים את הניקוי, יש להשאיר את הויברטור לייבש לפני שתחזירי אותו לקופסת האחסון שלו.
סדרת Vibe Therapy היא סדרה פרימיום של חברת Seven Creations המציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים לנשים. הסדרה מיועדת לנשים שמחפשות אביזרים איכותיים במחירים סבירים ומגוונים. המוצרים בסדרה עשויים סיליקון באיכות גבוהה ומופעלים על ידי מנועים חסכוניים המספקים חוויה עיסוי מרגיעה ומרגשת.
ניקוי ואחזקה:
1) לפני השימוש, מומלץ לנקות את הויברטור על ידי שטיפה במים חמים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. יש להתרחק משימוש חומרי ניקוי מכילים אלכוהול, כיוון שהם עשויים לפגוע בחומרי הסיליקון.
2) לאחר השימוש, יש להשתמש במגבת נקייה ויבשה כדי להסיר כל נותרי המים והחומרים הניקוי. ניתן להשתמש גם במנורת מייבש כדי להבטיח שהויברטור יתייבש באופן מלא.
3) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש ומוצל, להפרידו ממוצרים אחרים ולהימנע מחשיפה לשמש ישירה או לחום גבוה.
4) כדי להבטיח את ארכיון ההופעה הטובה ביותר של הויברטור, יש להחליף את הסוללות בזמן שימוש על מנת להבטיח שהם יהיו חזקים ומוכנים לשימוש בכל עת.

אודות סדרת Vibe Therapy:
סדרת Vibe Therapy היא חלק מסדרת המוצרים הפרימיום של Seven Creations. סדרה זו פותחה במיוחד עבור נשים המחפשות איכות גבוהה למוצרי המין, במחיר נגיש ולא גבוה יחסית. המוצרים בסדרה מיוצרים מסיליקון באיכות גבוהה ומנועי הרטט חסכוניים מאוד, מה שמאפשר שימוש ממושך ונוח. סדרת Vibe Therapy מציעה מגוון מוצרים, כולל ויברטורים, אביזרים נוספים ועוד, כל אחד מותאם לצרכי הלקוחות השונים ומתאים לשימוש בחדר השינה, באמבטיה או במקום אחר שנבחר.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ג'י ספוט Tri Pink”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן