מידע נוסף

אורך:9.6 ס

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אביזר:מיני ויברטור לגירוי חיצוני

מותג:Le Wand

משקל:182 גרם

רוחב: 4.7 ס

519.00

מיני ויברטור מסיליקון 15 מצבי רטט איכותית של המותג המוביל Le Wand.

תיאור

הרוקט פוקט ארגונומי מבית Le Wand האמריקאית הוא ויברטור כיס עוצמתי שנחשב לאחד החזקים ביותר בעולם. מעשה מ PVC ובקצהו יש שרוול סיליקון עם זיזים להפקת עוצמה גבוהה יותר בזמן החיכוך עם הדגדגן החיצוני. הדגם Pilot מצויד ברטט עוצמתי עם 15 מצבים שונים ו-6 עוצמות שניתן לשלוט בהן בקלות על ידי כפתור ההפעלה הנמצא בתחתית הויברטור. הויברטור מומלץ לנשים לשימוש סולו או זוגי.

כדי לשמור על הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח, מומלץ לפעול על פי ההנחיות הבאות:
1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את החוויה החושית.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהוסיף מעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לקופסא.

בסיכום, רוקט פוקט ארגונומי מבית Le Wand הוא ויברטור עוצמתי ומתקדם שמעניק חוויה מרעננת ומהנה. עם האחזקה והשימוש המתאימים, ניתן להבטיח יעילות ואריכות ימים של המוצר.
המידע שמופיע במאמר הוא תיאור של הויברטור רוקט פוקט ארגונומי מבית Le Wand. כדי להשלים את המאמר, ניתן להוסיף מספר נושאים נוספים:

1) ניהול הבטיחות: כמו כל מוצר אינטימי, חשוב לשים דגש על ניהול הבטיחות בשימוש בויברטור. יש לוודא כי הויברטור מומלץ לשימוש אישי ואין אסורים רפורמות או הגבלות בריאותיות שיכולות למנוע את השימוש בו. כמו כן, יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של גירויים עוריים או כאבים באזור המין.

2) ניקוי ואחזקה תקינים: כדי להבטיח שימוש ארוך טווח ושמירה על היגיינה, חשוב לנקות ולשמור על הויברטור באופן תקין. יש לשטוף אותו במים נקיים ולהשתמש במעט סבון עדין או בחומרי ניקוי מיוחדים למוצרי מין. מומלץ גם להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים או סבון דיסינפקטנט, שכן יכולים לפגוע בחומרי הבניה של הויברטור.

3) אחסון תקין: כדי לשמור על איכות הויברטור לאורך זמן, חשוב לאחסן אותו באופן נכון. מומלץ להחזיר את הויברטור לקופסא או לתיק האחסון שלו לאחר השימוש. כך יתאפשר לשמור על ניקיונו ולמנוע נזקים או חשיפה לחומרים חיצוניים.

4) חוויות משתמשים והמלצות: כדי להגיע למידע נוסף ומגוון נקודות מבט, ניתן לקבל את דעתם של משתמשים אחרים שכבר ניסו את הויברטור. כך יתאפשר להתמקד בחוויות אישיות, טיפים והמלצות לשימוש טוב יותר של המוצר.

בהוספת הנושאים הנגללים, תוכל לשלב את המידע הקיים במאמר ולהעניק תוכן עשיר ומקיף לקוראים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור הארגונומי העוצמתי ביותר בעולם Point”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן