הויברטור הארגונומי העוצמתי ביותר בעולם Le Wand – Double Vibe

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:מיני ויברטור לגירוי חיצוני 2 מנועי רטט

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבי רטט:15 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אורך:8.4 ס"מ

רוחב:5.5 ס"מ

טעינה:באמצעות כבל USB

עמידות למים:עמיד למים בתקן IPX7

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

600.00

הויברטור מיני הארגונומי העוצמתי ביותר בעולם Le Wand – Double Vibe הויברטור נטען ללא חיווט בעל 6 מהירויות ו-15 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

Le Wand – Double Vibe

מוצרי חברת היוקרה אשר זכו בשנת 2019 כמוצר הטוב ביותר לזוגות ע"י הקוסמופוליטן ואשר קטף את כל הסופרלטיביים והשבחים ע"י מגזין Men's Health ו Glamour. הכירו את הרוקט פוקט הארגונומי מבית Le Wand האמריקאית, מסדרת Double Vibe הוא ויברטור נטען בגודל כף יד עם אוזני ארנב שיכול לקנן ולספק אפילו את אזורי ההנאה הקטנים ביותר. עם מנועים חזקים במיוחד בכל אחת מהאוזניים הרוטטות הניתנות לרטיטה, ה-Double Vibe מספק 15 מצבי רטט רועשים ו-6 רמות עוצמה מעוררות – מה שהופך אותו למוצר הטוב ביותר ביחס לגודלו הקומפקטי ולגודלו המיניאטורי. הויברטור נבנה עם פקדים פשוטים ואינטואיטיביים לפונקציונליות מעולה בנגיעה אחת, Le Wand Double Vibe מציע גירוי כפול סנסציוני היכן שזה הכי חשוב. בנוסף, לויברטור זה מתקבלת תוספת סיליקונית בצורת שרוול סיליקון בעל מרקם נוסף להנאה מוגברת, כמו כן, ניתן לנעול את המכשיר לפני נסיעות שלא ירטורט סתם בעת הנסיעה, הויברטור מצוייד במחוון טעינת LED ונרתיק נסיעה מזמש לאחסון דיסקרטי. המוצר קומפקטי, אדיר ורב-תכליתי במיוחד, Le Wand Double Vibe הוא טיל הכיס האולטימטיבי בגודל כיף. המוצר Whisper Quiet. עמיד למים – בתקן IPX7. הויברטור מומלץ לנשים למשחק סולו או למשחקי זוגות.

הוראות אחזקה ושימוש:

  1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
  2. לאחר השימוש יש לשטוף את הרוקט פוקט על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחה להתייבש בטרם החזרת לקופסא.

המוצר המדהים הזה של חברת Le Wand, ה-Double Vibe, הוא בין המוצרים הכי טובים שנמכרים כיום לזוגות. מקום מעולה של חברה אמריקאית בתחום האינטימיות, הוא זכה במספר פרסים ושבחים ממגזינים מובילים כמו הקוסמופוליטן ו-Men's Health.

ה-Double Vibe הוא ויברטור נטען בגודל כף יד ומגיע עם אוזני ארנב שמסוגלות לספק תענוג גם לאזורים הקטנים ביותר. המוצר מצויד במנועים חזקים במיוחד בכל אחת מהאוזניים הרוטטות הניתנות לרטיטה, ומספק 15 מצבי רטט רועשים ו-6 רמות עוצמה מעוררות. בנוסף, הויברטור מצויד בפקדים פשוטים ואינטואיטיביים לפונקציונליות מצוינת בנגיעה אחת.

ה-Double Vibe מגיע עם תוספת סיליקונית בצורת שרוול סיליקון, המבטיחה הנאה מוגברת. הוא ניתן לנעילה למשך נסיעות וכולל מחוון טעינת LED ונרתיק נסיעה לאחסון דיסקרטי. עם הגודל הקומפקטי והיכולת המיניאטורית שלו, ה-Double Vibe הוא טיל הכיס האולטימטיבי.

הויברטור עמיד למים ושקט לידיים, ולכן הוא מומלץ לנשים המחפשות חווית סולו או משחקי זוג.

אחרי השימוש, יש לשטוף את ה-Double Vibe במים נקיים וסבון, ולהתיש לפני ההחזרה לקופסא. חשוב לשים לב שבזמן השימוש כדאי להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית.

אז אם אתם מחפשים מוצר איכותי, חזק וקומפקטי שיתן לכם חוויה מדהימה, ה-Double Vibe של Le Wand הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור הארגונומי העוצמתי ביותר בעולם Le Wand – Double Vibe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן