מידע נוסף

מותג:NMC

עשוי מ:מתכת

אביזר:אזיקי ידיים איכותיים

129.00

אזיקים לידיים העשויים ממתכת איכותיים במיוחד מבית יצרנית אביזרי המין NMC

תיאור

אזיקי מתכת איכותיים לידיים של יצרנית אביזרי המין הגדולה בעולם NMC מגיעים עם נצרת ביטחון המאפשרת פתיחת האזיק בקלות ובפשטות, ללא צורך במפתח. בנוסף, בערכה נכללים שני מפתחות נוספים לפתיחת האזיק. האזיקים המתכתיים הללו הם מוצר בסיסי וחשוב למשחקי שליטה וחוסר אונים בחדר המיטות.
אזיקי מתכת איכותיים לידיים של יצרנית אביזרי המין הגדולה בעולם NMC הם מוצרים מעולים לשימוש בחדר המיטות ובמשחקי השליטה.

אזיקים אלו מותאמים במיוחד למטרות ביטחון ונוחות, והם מצוידים במנגנון חדשני לפתיחת האזיק. בניגוד לאזיקים אחרים, לא תצטרכו להשתמש במפתח כדי לפתוח את האזיק. באזיקים של NMC תמצאו מנגנון חכם המאפשר לפתוח את האזיק בקלות ובמהירות בעזרת תנועות הידיים לבד.

בנוסף, תקבלו שני מפתחות נוספים לפתיחת האזיק, מה שיאפשר לך לשתף פעולה עם שותפ/ה וליהנות מחווית שליטה משותפת. אזיקים אלו מעניקים לך את האפשרות לחוות תחושת רגיעה וביטחון, והם מומלצים במיוחד לכל מי שמחפש/ת להגביר את התשוקה וההתרגשות בחדר המיטות.

עם אזיקים מתכת של NMC תוכלו לחוות תחושה חדשה ומרגשת של שליטה מוחלטת על המצב וליהנות מחוויות חדשות ומרתקות. בזכות האיכות המעולה של המוצרים, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יחזיקו לאורך זמן וימשיכו לתת לכם את התמיכה והתענוג שאתם מחפשים.

אזיקים מתכת של NMC הם בחירה מושלמת עבור כל מי שמחפש להעניק לחיי המיטה יותר צבע ותשוקה. אל תחמיאו לפחדים ותנסו את האזיקים האלה עוד היום!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי מתכת איכותיים – NMC – Sex Extra Hand Cuff”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן