מידע נוסף

עשוי מ:מתכת

אביזר:אזיקי ידיים

מותג:Toyz 4 Lovers

129.00

אזיקי מתכת איכותיים.

תיאור

אזיקי מתכת מבית Toyz 4 Lovers הוא מוצר מומלץ ביותר למשחקי זוגות ולמשחקים מקדימים. האזיקים של Toyz 4 Lovers מגיעים עם ניצרה לפתיחת האזיק בלבד, וכמו כן מצורפות לערכה שני מפתחות לפתיחת האזיק. המוצר מעניק חוויה מרגשת ומהנה לשני הצדדים, ומשמש ככלי פתיחה לשלבים חדשים ביחסים המיניים. עם אזיקי Toyz 4 Lovers, תוכלו לחוות רגעים חדשים של אינטימיות וכיף.
אזיקי מתכת מבית Toyz 4 Lovers הם מוצר מעולה לפתיחת אזיקים בצורה חדשנית ומרהיבה. עם אזיקי המתכת האלה, אתה יכול לפתוח אזיק ללא צורך במפתח, מה שמספק חוויה מרהיבה ומרגשת יותר. בנוסף, לערכה של האזיק ישנם שני מפתחות נוספים, כך שתמיד יהיה לך גישה לפתיחת האזיק גם אם איבדת את המפתח המקורי.

האזיקי מתכת מומלצים ביותר למשחקי זוגות ולמשחקים מקדימים. הם מביאים רענון וחדשנות לחיי המין ומעניקים תחושה של תיאבון והתרגשות נוספת. בעזרתם, תוכלו לשפר את החוויה המינית שלכם ולגרום לכל רגע להיות מיוחד ומרתק.

אזיקי מתכת מבית Toyz 4 Lovers הם מוצר מומלץ ביותר ומגיעים עם איכות מעולה ועיצוב מודרני. הם יכולים להפוך כל רגע להיות חם, מרתק ומרגש ויכולים להוסיף ערך רב לחיי המין שלכם. אז תגרמו לחיי המין שלכם להתפתח ולהתרחב באמצעות האזיקי מתכת מבית Toyz 4 Lovers.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי מתכת למתחילות – Silver Hand Cuff”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן