שרוול אלונקה לאיבר המין XR Brands – Fuk Tool Penis Sheath and Ball Stretcher

מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:שרוול אלונקה

צבע: שחור

אורך כולל:21.5 ס"מ

אורך חדירה:כ-17.5 ס"מ

קוטר מירבי:כ-4.2 ס"מ

179.00

שרוול אלונקה להלבשה על איבר המין לחדירה אינסופית מבית חברת אביזרי המין האמריקאית XR BRANDS

תיאור

"שרוול אלונקה שחור: הפתרון המושלם לחדירה אל בן/ת הזוג שלך!"

השרוול אלונקה הוא מוצר מהפכני שיתרם לחוויה חדשה ומרעננת בחדר השינה. עם מרקם ייחודי הכולל ורידים בולטים, הוא מספק עיסוי פנימי מענג ומרגיע.

השרוול עשוי מחומר גומי ייחודי, המותאם לשימוש אינטימי. בעזרת חומר סיכה על בסיס מים, יתן לך הבטחה מוחלטת לחוויה איכותית ובטוחה. כדי להבטיח ניקיון מוחלט, יש למרוח חומר סיכה על בסיס מים לפני ואחרי השימוש, או לנקות בעזרת סבון עדין או ניקוי צעצועים.

השרוול אלונקה שחור מיוצר במיוחד כדי להתאים לצרכים האינטימיים שלך ושל בן/ת הזוג שלך. הוא מעניק תחושת נוחות ומרגיעה, ומסייע ביציבה וחדירה נעימה וקלה.

אם אתה מחפש דרך חדשה לשדרג את החיים המיניים שלך ולספק הנאה מרעננת לבן/ת הזוג שלך, השרוול אלונקה שחור הוא בדיוק מה שאתה צריך. התחל את החגיגה עוד היום ותיהנו מחוויה מושלמת ומרעננת!"
אז, אני רוצה לספר לכם על שרוול האלונקה המדהים המותאם לחדירה אל בן/ת הזוג שלכם! השרוול הזה מיועד לספק סוג חדש של עיסוי פנימי, ובו זמנית גם להעניק תחושה של חדירה מרהיבה.

המרקם הכולל של השרוול כולל ורידים בולטים, המעניקים ניגודיות מושלמת במהלך השימוש. כשתמרחו חומר סיכה על בסיס מים על גבי השרוול, תוכלו להתחיל בחגיגה של עיסוי פנימי איכותי ומרענן.

שימוש בחומר זה הוא חוויה איכותית למדי, מכיוון שהוא עשוי מגומי נטול פתלטים המבטיח שלא יגרום תגובות אלרגיות או רעשים לא רצויים בעת השימוש. בנוסף, השרוול תואם חומרי סיכה על בסיס מים, מה שמבטיח לכם שימוש בטוח ונעים.

לכדי את החוויה המרהיבה ביותר עם שרוול האלונקה, ניתן להשתמש במים חמים וסבון עדין כדי לנקות את השרוול לפני ואחרי השימוש. ניתן גם להשתמש בניקוי צעצועים כדי להבטיח ניקיון מוחלט לאחר השימוש.

אז כל מה שנשאר לכם זה להזמין את שרוול האלונקה המדהים הזה ולהתענג על חווית העיסוי הפנימית המושלמת. תצליחו ותיהנו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול אלונקה לאיבר המין XR Brands – Fuk Tool Penis Sheath and Ball Stretcher”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן