240.00

שרביט אלקטרו זרמים בצורת סכין עם ידית אחיזה מבית Xr Brands האמריקאית.

תיאור

מכשיר ההלם (SHOCK) האלקטרוני המעודן הזה מיועד לחובבי משחקי האלקטרו ולסדיסטים ומזוכיסטים סקרנים כאחד. תפסו את הידית הנוחה בזמן המשחק שלכם כאשר אתם אוחזים בידית והצד השני מתכונן למכות חשמליות קטנות ומעודנות! מכשיר זה מעורר הלם עז שבטוח לתקן את התנהגותך השובבה של אוהביך. הלהב המלוטש והחושני מושלם להעברת התדר! כפתור קל לשימוש מאפשר לך לשלוט על אורך ותדירות הזעזועים, בעוד הידית והלהב בטוחים למגע.

מוצר שימושי לכל חובב BDSM ופטיש.

הוראות שימוש ותחזוקה:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בלבד להגברת ההנאה.
"מכשיר ההלם האלקטרוני SHOCK הוא מוצר ייחודי שמיועד לחובבי משחקי האלקטרו ולסדיסטים ומזוכיסטים סקרנים כאחד. המכשיר מעוצב בצורה מדויקת ונוחה, כך שתוכלו להנות מהתהליך המרגש של המשחק בנוחות מירבית.

בעזרת הידית הנוחה, תוכלו לשלוט בתדירות ואורך הזעזועים שהמכשיר מעניק. תחושת ההלם העזה והמעודנת תסייע לתקן את התנהגותכם השובבה ולהעביר את ההתרגשות והתענוג לרמה חדשה.

כדי להגביר את ההנאה, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בלבד. זה יסייע להגביר את המרדף של התדר ולתת לכם חוויה מושלמת.

מכשיר ההלם SHOCK הוא מוצר שימושי ובטוח לכל חובבי BDSM ופטיש. המוצר מגיע עם הוראות שימוש מפורטות והמלצות לתחזוקה, כך שתוכלו להנות ממנו בטחון ולאורך זמן.

אז אם אתם מחפשים דרך חדשה ומרתקת לחוות תענוג, מכשיר ההלם SHOCK הוא בדיוק מה שאתם צריכים! תפסו את הידית והתחילו את המשחק המהנה והמרתק שלכם."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרביט אלקטרו זרמים בצורת סכין עם ידית אחיזה מבית Xr Brands”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן