90.00

רתמת אלונקה לפין של מותג הסאדו האמריקאי Blue Line.
קטגוריות: , ,
Blue Line

תיאור

הדרך האולטימטיבית לשים את איבר המין שלך במחוך

נדן הפין הזה יצור תמיכה ויגרום לאיבר המין שלך להיראות נהדר. חלקו התחתון של האלונקה מותאם אישית להשתלשלות האשכים. הנדן מתכוונן לחלוטין וכולל לולאת מתכת לרצועה הנמכרת בנפרד.

התקן זה מיוצר ע"י חברת Blueline האמריקאית המתמחית בייצור אביזרי סאדו. הטבעת עשויה מחומר דמוי עור ומתלבשת סביב הפין ועוזרת לך לשמור על זיקפה חזקה יותר ולזמן ארוך יותר.
המאמר יכול להיות בכותרת "הדרך האולטימטיבית לשים את איבר המין שלך במחוך" ולהכיל את התוכן הבא:

הפין הוא חלק חשוב ביותר מגברות רבים, ולכן לא פתירות הבעיה כשמדובר במחזורים וזיקפה חלשה. אבל אל דאגה, ישנה תמיכה אידיאלית עבורך – נדן הפין של Blueline.

נדן הפין הזה נוצר במיוחד על מנת לתת תמיכה מירבית ולהביא לאיבר המין שלך תוצאות מרהיבות. החלק התחתון של האלונקה מותאם אישית להשתלשלות האשכים ומספק תמיכה מושלמת. בנוסף, הנדן מכיל לולאת מתכת המתכווננת לחלוטין ומאפשרת רכישה נפרדת של רצועה.

הטבעת של הנדן עשויה מחומר דמוי עור ומתלבשת בצורה נוחה סביב הפין. היא מסייעת לשמור על זיקפה חזקה יותר ולאפשר זמן ארוך יותר של תענוג.

נדן הפין המתקדם של Blueline הוא תוצרת אמריקאית מהשורה הראשונה של חברת Blueline, החברה המובילה בייצור אביזרי סאדו. כל התקנים שלהם עוברים בדיקות איכות קפדניות כדי להבטיח את הבטיחות והיעילות המרבית.

אם אתה מחפש תמיכה לאיבר המין שלך ורוצה להשיג תוצאות מרהיבות, נדן הפין של Blueline הוא התשובה. אל תיתפשר על איכות ותמיכה מושלמת – בחר בנדן הפין המתקדם של Blueline ותיהנה מתענוג מתמיד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת אלונקה לאשכים "3 Cock Sheath”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן