מידע נוסף

מותג: ID Lubricants

אביזר:קצף מוס לניקוי אביזרי מין

תכולה:240 מ"ל

120.00

קצף מוס לניקוי אביזרי מין 240 מ"ל תוצרת ארה"ב.

תיאור

"קצף מוס וחיטוי של חברת ID האמריקאית הוא מוצר מצוין לניקוי וחיטוי אביזרי מין. הקצף מסוגל לספוח ולהסיר עד 99.99% מהחיידקים בתוך כמה שניות בלבד! מה שמפריד את הקצף הזה מאחרים הוא שהוא אינו מכיל אלכוהול, ולכן אינו מגרים נזק למרקם האביזרים. כמו כן, הקצף משאיר ריח נעים ורענן של תפוח עץ על המוצרים. מכיל 130 מ"ל ומתאים לניקוי צעצועי מין שעשויים מסיליקון, לטקס וגומי. מומלץ לכל חובב וחובבת צעצועים ואביזרים מין."

"מכיל 240 מ"ל"
קצף מוס וחיטוי של חברת ID האמריקאית הוא מוצר מהימן ויעיל המיועד לניקוי וחיטוי אביזרי מין. הקצף מסוגל להסיר עד 99.99% מהחיידקים בתוך שניות ספורות בלבד, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש לאחר השימוש באביזרי מין.

המוצר אינו מכיל אלכוהול ולכן אינו גורם לנזק למרקם אביזרי המין. בנוסף, הקצף מוס מכיל ניחוח נעים של תפוח עץ רענן, המסייע בהפצת ריח נעים על המוצר.

השימוש בקצף מוס הוא פשוט ביותר. יש למתוח קצף מוס על הצעצוע ולנגב בעדינות בעזרת מטלית נקייה ויבשה.

המוצר מתאים לניקוי צעצועי מין שעשויים מסיליקון, לטקס וגומי. מומלץ לכל חובב וחובבת צעצועי ואביזרי מין.

המכיל 240 מ"ל.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קצף מוס לניקוי אביזרי מין 240 מ"ל | ID Foam Toy Cleaner”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן