מידע נוסף

חברה:Max Passion

אביזר:פרפר ממריץ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

210.00

Butterfly Stimulator – פרפר איכותי ממריץ לנרתיק מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Max Passion

תיאור

להיט מכירות עולמי !!! פרפר איכותי ועמיד בפני מים (למעט השלט) מבית חברת אביזרי המין המובילה Max Passion. הפרפר עקב גודלו הקטן והקומפקטי ניתן לנשיאה וללבישה בכל עת בזכות גודלו והרצועות המותקנות עליו ליהנות מחוויה מיוחדת כאשר הפרפר רוכן על שפתי הנרתיק והדגדגן. הפרפר נשלט באמצעות שלט המציג 7 מצבי רטט שונים, הפרפר נוח לשימוש וקל להסתרה ומהווה פתרון מצוין לנשים המחפשות ויברטור קטן ונח לנשיאה, ולגברים המחפשים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי לגיוון ושדרוג הסקס.

אחזקה ושימוש: בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללה ולשטוף את הרוקט פוקט על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) כדי לשמור על אריזתו המקורית של הפרפר, מומלץ לשמור אותו בקופסא המקורית או בקופסת אחסון אחרת שתספק הגנה מפני נזקים ולקיחת אותו בזהירות כאשר נדרש השימוש.
4) מומלץ לא לשים את הפרפר יחד עם חפצים אחרים שעשויים מחומרים חדירים לנוזלים כמו גומי או פלסטיק, כדי למנוע נזק מתמוטט.
5) יש להימנע מחשיפה לחום יתר ולשמור על הפרפר בטמפרטורה קרה ויבשה.
6) במידה ונדרש תיקון או ניקוי עמוק של הפרפר, מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של Max Passion על מנת לקבל הוראות וטיפים נוספים.

בסופו של דבר, הפרפר מבית Max Passion הוא פתרון מצוין למחפשים אביזר מין איכותי ונוח לשימוש. עם החוויה הייחודית שהוא מספק, הוא מתאים לנשים וגברים כאחד. עם תחזוקה ושימוש נכון, הפרפר יכול להספק שנים רבות של הנאה והפתעה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פרפר ממריץ ועוצמתי 7 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן