מידע נוסף

עמידות במים:לא עמיד במים

טעינה:באמצעות כבל USB

אביזר:ערכת טיפוח אישית לגבר

מותג:Bath-Math

269.00

ערכת טיפוח אישית לגבר מהמותג הטוב בעולם למשאבות גברים Bath-Mate.

תיאור

ערכת הטיפוח האישית לגבר מבית חברת Bath-Math הבריטית היא פתרון מושלם לגברים שמחפשים מכונת גילוח מדויקת ואיכותית. הערכה כוללת סדרת להבים מדויקים במיוחד, המאפשרים חיתוך מדויק בטווח של 3 מ"מ עד 12 מ"מ. הסדרה כוללת ארבעה מסרקים מגבהים שונים, שמבטיחים תוצאות מדויקות ומקצועיות.

העיצוב הארגונומי של הערכת טיפוח מאפשר שימוש פשוט ונוח, במיוחד באזור הערווה. הערכה מתאימה למי שמעוניין לעצב את החלק התחתון של הגוף או למי שמשתמש במשאבות פין לגברים, שכיוון ללא גילוח יכול להשפיע על האחיזה הנדרשת.

כדי להבטיח איטום מושלם של המשאבות, מומלץ להשתמש במסרק באורך 3, שהוא האורך האופטימלי לאיטום מושלם.

* חשוב לציין שאין להשתמש במוצר קרוב למים.
ערכת הטיפוח האישית לגבר מבית Bath-Math הבריטית היא פתרון מושלם עבור גברים שמחפשים דיוק ויעילות בתהליך הגילוח. הערכה כוללת סדרת להבים מדויקים בעלי טווח חיתוך של 3 מ"מ עד 12 מ"מ וארבעה מסרקים מגבהים שונים.

העיצוב הארגונומי של הערכה הופך אותה לקלה ונוחה לשימוש, במיוחד עבור אזור הערווה ולמשתמשים שמעוניינים בעיצוב החלק התחתון או משתמשים במשאבות פין. בעזרת הערכה, גם למשתמשים שאין להם אפשרות לגילוח טוב עם משאבות הפין המיוחדות, יהיה אחיזה מושלמת.

כדי להבטיח איטום מושלם של המשאבות, מומלץ להשתמש במסרק מספר 3, שהוא אורך האופטימלי לאיטום מושלם.

חשוב לציין שאין להשתמש בערכת הטיפוח בקרבת מים, על מנת לשמור על פעולתה התקינה ולהבטיח שלא יתרחשו תקלות או נזקים.

ערכת הטיפוח האישית לגבר מבית Bath-Math הבריטית היא הפתרון המושלם לגברים המחפשים איכות ויעילות בתהליך הגילוח שלהם. עם הלהבים המדויקים והמסרקים המתקדמים, תוכלו להשיג תוצאות מדהימות ומרשימות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת טיפוח אישית לגבר מבית Bath-Mate. הבריטית.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן