מסאג'ר סופר מגי'ק וונד מיני מנצנץ ורוד Le-wand All That Glimmers

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

מצבי רטט:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

אורך כולל:25.4 ס"מ

קוטר ראש:4.7 ס"מ

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

749.00

All That Glimmer Massager – מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

"Le-Wand-Petite Vibrating Massager: All That Glimmers"

מוצרי חברת היוקרה Le Wand הם תוספיות מרהיבות לחיי המין של זוגות. הם זוכים בשבחים על ידי כתבי עת מובילים כמו הקוסמופוליטן, Men's Health ו-Glamour, שמכתירים אותם כמוצר הטוב ביותר בשנת 2019. המסאגר הויברטור הזה של Le Wand הוא המסאגר החזק והעוצמתי ביותר בעולם, המצוי בגרסה מיני וקומפקטית.

המסאגר עשוי מחומרי PVC ומגיע עם ראש סיליקון גמיש ועוצמתי. הראש הגמיש מאפשר הפקת עוצמה גבוהה יותר בעת המסאג'ר מתנגש בדגדגן החיצוני. למסאגר יש 6 מצבי רטט שונים ו-10 רמות של עוצמת רטט, הנשלטות בקלות על ידי שלושה כפתורים בתחתית הויברטור.

למוצר יש גם מראה מרהיב ומודרני, עם צבעים מנצנצים. המסאגר פועל באמצעות סוללה נטענת, וניתן לטעון אותה בקלות באמצעות כבל USB הכלול באריזה.

המסאגר מומלץ לנשים שמחפשות חוויה מרגשת ומהנה, בין אם בשימוש סולו או במשחקים זוגיים. הוא מתאים לשימוש אישי וגם לשימוש במים, כך שניתן ליהנות ממנו באמצעות אמבטיה חמה או באמצעות רגישות מים.

כדי לשמור על המסאגר במצב הטוב ביותר, מומלץ לנקות אותו לאחר כל שימוש. ניתן לרחוץ את המסאגר במים נקיים וסבון עדין, ולהשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את המסאגר להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

למידע נוסף על השימוש והתחזוקה של המסאגר, ניתן לראות את ספרון הפעלה והוראות השימוש כאן.

בסרטון המצורף, אלישייה סינקלייר, מייסדת חברת Le Wand, מסבירה על המסאגרים ועל החוויה המרגשת שהם מספקים.

אז למה לחכות? תנו ל-Le Wand-Petite Vibrating Massager להביא קסם וענג לחיי המין שלכם!

Le-Wand-Petite Vibrating Massager All That Glimmers

מוצרי חברת היוקרה אשר זכו בשנת 2019 כמוצר הטוב ביותר לזוגות ע"י הקוסמופוליטן ואשר קטף את כל הסופרלטיביים והשבחים ע"י מגזין Men's Health ו Glamour שהכריזה שויברטור זה הינו המצאת השנה בתעשיית אביזרי המין ושהסופר מגיק וונד מבית Le Wand האמריקאית נחשב למסאגר הטוב, החזק, והעוצמתי ביותר בעולם, בנוסף לכל המסאגר ניחן בצבעים מנצנצים חדשניים ומודרניים. הויברטור עשוי מ PVC ובעל ראש סיליקון ובקצה המסאגר נמצא ראש וונד גמיש ועוצמתי להפקת עוצמה גדולה יותר בעת החיכוך של המסאג'ר עם הדגדגן החיצוני. דגם המסאגר של Le-Wand מצוייד ברטט עוצמתי בעל 6 מצבי רטט שונים ו- 10 עוצמות רטט הנשלטים בנוחות ע"י שלושת כפתורי ההפעלה אשר ממוקמים בתחתית הויברטור. המסאגר מומלץ לנשים למשחקי סולו או למשחקים זוגיים.

בסרטון: אלישייה סינקלייר מייסדת חברת Le-Wand מסבירה אודות המסאגרים מוצרי החברה.

הוראות אחזקה ושימוש:
.בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2) לאחר השימוש יש לשטוף את המסאגר על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחה להתייבש בטרם החזרת לקופסא.

כדי לקבל הוראות מפורטות נוספות על שימוש, אחזקה וניקוי של מסאגר Le-Wand, ניתן להציץ בספרון הפעלה והוראות המצורף כאן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מסאג'ר סופר מגי'ק וונד מיני מנצנץ ורוד Le-wand All That Glimmers”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן