1,700.00

נוזל סיכה איכותי על בסיס סיליקון מבית יצרנית התכשירים האמריקאית ID.

תיאור

נוזל סיכה איכותי על בסיס סיליקון מומלץ במיוחד למין אנאלי בזכות היותו עמיד ואיננו נספג מהר. הג'ל מיוצר על ידי חברת ID LUBRICANTS האמריקאית ונמצא בפיקוח ובאישור משרד הבריאות. התכשיר בטוח לשימוש עם קונדום אך אין להשתמש בו יחד עם אביזרי מין העשויים סיליקון.
נוזל סיכה על בסיס סיליקון הוא בחירה מומלצת במיוחד עבור מין אנאלי. התכשיר מיוצר על ידי חברת ID LUBRICANTS האמריקאית, והוא עובר פיקוח ואישור משרד הבריאות.

הנוזל סיכה עמיד ואיננו נספג מהר, המהווה יתרון מובהק בשימוש עבור מין אנאלי. העמידות שלו מבטיחה חוויה נעימה ומרגיעה, ומבטיחה שהנוזל יחליק וימריח בקלות על משטח העור בזמן השימוש.

חשיבות הבחירה בנוזל סיכה איכותי ומותאם למין אנאלי היא ברורה. בחירת תכשיר רע או לא מתאים עשויה לגרום לגירויים, כאבים או דליפות לא רצויות. על פי דעת המומחים, חשוב להתחשב במקור התכשיר ובהיררכיה הרגולטורית שלו.

נוסף על כך, הנוזל סיכה מתאים לשימוש עם קונדום. זאת אומרת שניתן להשתמש בו בבטחה, מבלי להפסיק את הפעילות כדי להוסיף סיכה נוספת.

מובהר כי על פי ההוראות, אין להשתמש בנוזל סיכה עם אביזרי מין העשויים סיליקון. המלצת היצרן היא להימנע משילוב בין הנוזל לאביזרים מסוג זה, כדי למנוע פגיעה באיכותם ולשמור על תכונותיהם המקוריות.

בסיכום, נוזל סיכה על בסיס סיליקון מהווה בחירה מומלצת למין אנאלי. העמידות והאיכות שלו, בשילוב עם האישור הרגולטורי, מבטיחים שימוש בטוח ונעים. כמובן, חשוב להתחשב בהוראות היצרן ולמנוע שימוש עם אביזרים מין העשויים סיליקון.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נוזל סיכה על בסיס סיליקון 3800 מ"ל ID Millenium”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן