משטח למשחקי סקס בחדר המיטות NMC | Mat Play Blocker Liquid

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:משטח סקס למשחקים רטובים

עשוי מ:PVC

אורך:200 ס"מ

רוחב:100 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:מתאים לכל חומרי הסיכה הקיימים

580.00

משטח למשחקי סקס בחדר המיטות 200*100 ס"מ למשחקים רטובים

קטגוריות: , ,
NMC

תיאור

משטח למשחקי סקס המיועד לאלו אשר מעוניינים לעשות עיסויים ומשחקים במיטה מבלי ללכלך עם חומר הסיכה. מידות: אורך: 200 ס"מ רוחב: 100 ס"מ גובה: 12.5 ס"מ. פשוט הניחו על המיטה שלכם והתחילו לשחק!
"משטח למשחקי סקס הוא פתרון מושלם עבור אלה שמעוניינים ליהנות מעיסויים ומשחקים חמימים במיטה מבלי לדאוג ללכלוך עם חומר הסיכה. המשטח מיועד לשימוש פרטי ומסוגל להתאים למיטה בגדלים שונים, עם מידות של 200 ס"מ אורך, 100 ס"מ רוחב ו-12.5 ס"מ גובה. השימוש שלו פשוט מאוד – פשוט ניתן להניחו על המיטה ולהתחיל לשחק!

המשטח למשחקי סקס מעניק חוויה נוחה וכיפית, המתאימה לזוגות שמחפשים דרך חדשה ומרעננת להתעסק במיטה. תוכלו להשתמש במשטח למשחקי סקס כדי לנסות תנוחות חדשות, לעשות עיסויים רומנטיים או לשחק במשחקים חמימים ומרתקים.

כל מה שעליכם לעשות הוא למקם את המשטח על המיטה שלכם ולהתחיל ליהנות! המשטח עשוי מחומרים איכותיים ונועד להיות נוח ומדויק, כך שתוכלו להתרכז הרחבה על החוויה ולא על הלכלוך.

הזמינו עוד היום את משטח המשחקים המדליק הזה ותתחילו לגוון את החיים המיניים שלכם בצורה מרעננת ומהנה! אל תחמיאו ללכלוך, תשחקו על משטח למשחקי סקס!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משטח למשחקי סקס בחדר המיטות NMC | Mat Play Blocker Liquid”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן