מידע נוסף

מותג:California Exotics

עשוי מ:ABS

אביזר:משאבת יניקה לפטמות

229.00

משאבת יניקה לפטמות מבית California Exotic האמריקאית.

תיאור

עם ה- COLT Nipple Pro-Suckers תוכלו לחוות את האולטימטיבי בהנאה מהפטמה. העיצוב הייחודי של המוצר בלחץ ואקום הינו שימוש שכל מה שאתה צריך לעשות כדי להתאים את היניקה הוא פשוט להצמיד את המשאבה לפטמה ולסובב את ההברגה, היניקה הופעלת כאן היא חזקה במיוחד והיניקה הזו די מדהימה. אם את רוצה רגישות וגירוי מוגברים, המשאבה הזו תעשה עבורך את העבודה הנדרשת. משאבת הפטמה מתפרקות במהירות לניקוי קל. המשאבות מעוצבים עם צילינדר ABS, מכסה ABS ובוכנה וחותמת סיליקון. בין אם את חווה את הריגוש הארוטי הזה עם בן זוג או שאת נהנה ממנו בעצמך, ה- COLT Nipple Pro-Suckers יוסיף מימד נוסף לכל הרפתקה בחדר השינה.
במשפט האחרון מומלץ להוסיף משהו שיתרום לקוראים כמו "המוצר זמין כעת במחיר מבצע בלעדי על מנת להבטיח לכם חוויה מינימאלית מקסימלית."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת יניקה לפטמות COLT Nipple Pro Sucker”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן