מידע נוסף

מותג:Charmly

אביזר:מצבט לפטמה

קוטר:30 מ"מ

70.00

מצבט מתכוונן לפטמה.

תיאור

מצבט לפטמה הוא מכשיר שמאפשר לכוון את עוצמת הלחיצה ולכל מצבט מחוברת לולאה המאפשרת למשוץ אותו. המצבט הוא כלי מומלץ במיוחד לשימוש במשחקי זוגות ולטכניקות שליטה המיועדות למתחילים ומתחילות.

על מנת להשתמש במצבט בצורה נכונה, חשוב להתחשב בכמה נקודות חשובות. ראשית, יש להקפיד על עוצמת הלחיצה ולהיות זהירים מאוד שהלחץ אינו חזק מדי. אם יש חשש שהלחץ חזק מדי או מתמשך לזמן רב, יש להסיר מיידית ולנקות את האזור.

לאחר השימוש במצבט, מומלץ לנקות את ביצת הרטט והמצבט באמצעות מטלית לחה ולאחר מכן לאוורר למנוע תסיסה ולהבטיח שהם יתייבשו לחלוטין לפני ההכנסה לאריזה.

בעזרת מצבט לפטמה, ניתן לשפר את היכולת לשליטה על הכוח והמתיחה של המצבט, ולכן מומלץ להשתמש בו במשחקים ולשחקנים מתחילים ומתחילות. אם נמצאים בשלב התחילתי של למידת המצבט, כדאי לשמור על הנחיות השימוש והאחזקה כדי למנוע פציעות ולהבטיח את השיפור המרגיש ביכולת שלנו לשלוט על המצבט.
המצבט – כלי חשמלי יעיל ומומלץ לשליטה ומתחילים

המצבט הוא כלי חשמלי שמאפשר לכוון את עוצמת הלחיצה ולמשוץ את המצבט בקלות. מצבט זה מומלץ במיוחד כחלק ממשחקי זוגות ושליטה למתחילים ומתחילות שמעוניינים להתחיל להתנסות בעולם הבדידות הסקסית והאינטימי.

אחזקה ושימוש:

1) בעת השימוש במצבט חשוב לשים לב לעוצמת הלחיצה. יש להיות זהירים ולהסיר מיידית במידה והלחץ חזק מדי או לאורך זמן ארוך מדי. חשוב לשמור על בטיחות המשתמשים ולמנוע פציעות עלולות להתרחש מחוסר זהירות.

2) לאחר השימוש, מומלץ לנקות את ביצת הרטט ואת המצבט באמצעות מטלית לחה ולאחר מכן לאוורר עד להתייבשות מלאה. יש לוודא שהמצבט יוכנס לאריזה יבשה ונקיה לשמירה על איכותו ועל חיי השימוש שלו.

באמצעות המצבט, ניתן ליהנות מחוויה מינית מרתקת ומהנה, כשכל משתמש יכול לכוון בקלות עוצמת הלחיצה לפי הצורך והתאוששותו. כלול בשימוש במרכזים מוסמכים ומומלץ לקרוא את ההוראות לפני השימוש ולהשתמש במצבט בצורה נכונה ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבט מתכוונן לפטמות – Nipple Clamps”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן