מידע נוסף

משקולת המצבט:כ-226 גרם

אביזר:מצבטי פטמות עם משקולות

מותג:XR Brands

249.00

מצבטי פטמות עם משקולות מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Deviant Monarch Weighted Nipple Clamps

מצבטי המונארך המשוקללים של XR Brands הם אביזר BDSM מושלם למשחקי סאדו קינקיים עם בן/בת הזוג. השילוב בין עינוי קלאסי למשקולת במשקל של כ-226 גרם המתלה על המצבט, הופך את המוצר הזה לפטמות מושלמות, בזכות המראה המהודר והיוקרתי שלו.

דגם זה של מצבטים מאפשר לשחרר את המשקולות מהמצבט בקלות ובנוחות.

למשחקי סאדו קינקיים מרהיבים ומרגשים, המצבטים המשוקללים של XR Brands הם הבחירה המושלמת. עם המשקולות המתלות מהמצבטים, תוכלו ליהנות מעינוי שלא תשכחו. הצביעו את הזוג המצבטים על המפרק ותכירו לבן/לבת הזוג את התחושה המופלאה של המשקולות המתנדנדות על השדיים.

המצבטים עשויים מחומרים איכותיים ומהודרים, ומגיעים עם משקולות משוקללות במיוחד. בזכות המשקולות, המצבטים מעניקים עינוי נוסף ומרגש בזמן המשחק. בנוסף, המצבטים מעוצבים בצורה ארגונומית ונוחה, כך שתוכלו להנות מהם לאורך זמן רב ובנוחות מרבית.

למראה מהודר ויוקרתי של המצבטים יש תרומה גם לאפשרויות הסטיילינג שלכם. ניתן לשלב את המצבטים המשוקללים עם תכשיטים או לבוש סקסי וליצור מראה מרהיב ומפתה. המצבטים מגיעים עם תושבת נוספת לאחיזה מצוינת ומותאמת אישית.

אם אתם מחפשים להוסיף למשחקי הסאדו שלכם רמת עינוי ותחושה חדשה, המצבטים המשוקללים של XR Brands הם הבחירה המושלמת עבורכם. באיכותם הגבוהה ובעיצובם המודרני, הם יעניקו לכם חוויה מרתקת ומרגשת, כמו גם תרומה לסטיילינג האישי שלכם.
המצבטים היפניים עם משקולות מבית XR Brands, הם אביזר ה-BDSM המושלם למשחקי סאדו וקינקיים עם בן/בת הזוג. הם משלבים בין עינוי קלאסי לבין משקולת מיוחדת במשקל של כ- 226 גרם התלויה על המצבט, ובכך הם מאפשרים חוויה מושלמת של פטמות וענג.

המצבטים בדגם זה מעוצבים בצורה מהודרת ויוקרתית, המעניקה להם מראה מרשים. בנוסף, הם מעשירים את החוויה הסאדיסטית והמרגשת בזכות המשקולות המיוחדות שניתן לשחרר מהמצבטים. בכך, ניתן להתאים את המשקולת לסוג התענוג הרצוי, ולשנות את העינוי בהתאם לרמת הסאדיזם שמבקשים.

המצבטים היפניים עם משקולות מגוונים הם אביזר חובה למי שמחפש להעניש או להתענג באופן מושלם. הם מעניקים לך את היכולת לשלוט על התענוג שלך ולהגביר את התחושה של עינוי ותפיסה. כמו כן, הם מעניקים לך את האפשרות לחוות חווית פטמה מוגברת ומרהיבה.

לסיכום, המצבטים היפניים עם משקולות מבית XR Brands הם אביזר מושלם למשחקי סאדו וקינקיים. הם מציעים עינוי קלאסי ומשקולת מיוחדת במשקל של כ- 226 גרם, התלויה על המצבט. המצבטים מעוצבים בצורה מהודרת ומרהיבה, וניתן לשחרר את המשקולות מהם. עם המצבטים הללו, תוכלו ליהנות מחוויה מרהיבה ומותאמת אישית של פטמות וענג.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטים יפנים לפטמות עם משקולות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן