מסאג'ר סופר מגי'ק וונד מיני מנצנץ אפור לבן Le-wand All That Glimmers

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

מצבי רטט:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

אורך כולל:25.4 ס"מ

קוטר:4.7 ס"מ

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

749.00

All That Glimmer Massager – מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

תוכן מאמר:
ה-Massager הרוטט הקטן של Le Wand: תכשיט מרהיב לזוגות

ה-Massager הרוטט הקטן של Le Wand הוא הפתרון המושלם למי שמחפש חוויה מינית מרהיבה ומותאמת אישית. זהו אביזר יוקרתי מבית המותג האמריקאי Le Wand שזכה בכבוד רב ותהוות את המותג המוביל בתחום אביזרי המין.

ה-Massager הרוטט הקטן הוא אחד מפריטי הציוד המובילים של המותג, והוא הפך לזמין גם לצרכנים המחפשים מוצר קומפקטי ונייד. הוא מציע עיצוב חדשני ואיכותי, ומתאים במיוחד לשימוש סולו או זוגי.

ה-Massager הרוטט הקטן מגיע במגוון צבעים מנצנצים ומודרניים, המוסיפים אלמנט של יוקרה וסטייל לחווית השימוש. המסאגר עשוי מ-PVC עמיד וקל משקל, ומגיע עם ראש סיליקון גמיש ועוצמתי המתאים למגע עם הדגדגן החיצוני.

בנוסף, ה-Massager מאובזר ברטט עוצמתי המציע 6 מצבי רטט שונים ו-10 עוצמות שונות, שניתנות לשליטה נוחה על ידי שלושה כפתורים הממוקמים בתחתית הויברטור. זה מאפשר למשתמשים להתאים את הרטט לצרכים והעדפות האישיות שלהם.

ה-Massager הרוטט הקטן מתאים במיוחד לנשים שמחפשות חוויה מינית פרטית ומרהיבה, בהתאם לצרכיהן האישיים. הוא מעניק תחושות עוצמתיות ומהנות, ומסייע בהשגת הנאה מקסימלית.

בכדי לשמור על המסאגר במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש, ולנקות את המסאגר במים נקיים וקצת סבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. ולאחר הניקוי, מומלץ להשאיר את המסאגר לייבוש לפני ההחזרה לקופסא.

ה-Massager הרוטט הקטן מגיע עם ספרון הפעלה והוראות השימוש, שניתן למצוא בלינק הבא: [לחץ כאן](https://www.paaz.co.il/wp-content/uploads/2022/09/le-wand-massager-user-guide.pdf)

בקטע הווידאו הבא, אלישייה סינקלייר, מייסדת חברת Le Wand, מסבירה על המסאגרים והחוויה המדהימה שהם מספקים:

[סרטון וידאו](https://www.youtube.com/embed/VwYF_wKmAT8)

ה-Massager הרוטט הקטן של Le Wand הוא הבחירה המושלמת למי שרוצה לחוות חוויה מינית מרהיבה ופרטית. המסאגר מתאים לשימוש סולו או זוגי, ומגיע עם מגוון צבעים מנצנצים ועיצוב מודרני. בנוסף, הוא מציע רטט עוצמתי ושליטה נוחה על המצבים והעוצמות.

מוצר זה הוא חלק ממגוון המוצרים היוקרתיים של Le Wand, אשר הוכתרו כמוצרי הטובים ביותר בתחום על ידי מגזינים מובילים כמו הקוסמופוליטן, Men's Health ו-Glamour. המסאגר הוא המסאגר החזק, הטוב והעוצמתי ביותר בעולם, והוא המצאת השנה בתעשיית אביזרי המין.

לסיכום, ה-Massager הרוטט הקטן של Le Wand הוא אביזר מרהיב ומהנה לזוגות ולשימוש סולו. הוא מתאים לשימוש אישי ומציע חוויה מינית עוצמתית ופרטית. המסאגר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, ומגיע עם רטט עוצמתי ושליטה נוחה. עם ה-Massager הרוטט הקטן של Le Wand, תוכלו ליהנות מחווית מין מרהיבה ופרטית בכל עת שתרצו.

Le-Wand-Petite Vibrating Massager All That Glimmers

מוצרי חברת היוקרה אשר זכו בשנת 2019 כמוצר הטוב ביותר לזוגות ע"י הקוסמופוליטן ואשר קטף את כל הסופרלטיביים והשבחים ע"י מגזין Men's Health ו Glamour שהכריזה שויברטור זה הינו המצאת השנה בתעשיית אביזרי המין ושהסופר מגיק וונד מבית Le Wand האמריקאית נחשב למסאגר הטוב, החזק, והעוצמתי ביותר בעולם, בנוסף לכל המסאגר ניחן בצבעים מנצנצים חדשניים ומודרניים. הויברטור עשוי מPVC ובעל ראש סיליקון ובקצה המסאגר נמצא ראש וונד גמיש ועוצמתי להפקת עוצמה גדולה יותר בעת החיכוך של המסאג'ר עם הדגדגן החיצוני. דגם המסאגר של Le-Wand מצוייד ברטט עוצמתי בעל 6 מצבי רטט שונים ו- 10 עוצמות רטט הנשלטים בנוחות ע"י שלושת כפתורי ההפעלה אשר ממוקמים בתחתית הויברטור. המסאגר מומלץ לנשים למשחקי סולו או למשחקים זוגיים.

בסרטון: אלישייה סינקלייר מייסדת חברת Le-Wand מסבירה אודות המסאגרים מוצרי החברה.

הוראות אחזקה ושימוש:
.בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2) לאחר השימוש יש לשטוף את המסאגר על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחה להתייבש בטרם החזרת לקופסא.

ספרון הפעלה והוראות ניתן לראות בלינק כאן:

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מסאג'ר סופר מגי'ק וונד מיני מנצנץ אפור לבן Le-wand All That Glimmers”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן