מכשיר יניקה עוצמתי לזוגות We – Vibe – Melt במחיר השקה מוגבל

מידע נוסף

מותג:we vibe

אביזר:מכשיר יניקה עוצמתי לזוגות

מצבים לבחירה:12 מצבי יניקה שונים

עשוי מ:סיליקון רפואי

599.00

חדש!!! מכשיר יניקה עוצמתי וחדשני לזוגות היחיד בעולם מבית יצרנית אביזרי המין הקנדית וי וייב.

המלאי אזל

תיאור

בימים האחרונים, ניתן למצוא במחוזותינו מספר דגמים שונים של מכשירי יניקה. אחד הדגמים המעניינים שפותח לאחרונה הוא ה-Melt, שמגיע מחברת We-vibe הקנדית. המכשיר הייחודי במינו הוא היחיד בעולם שניתן להשתמש בו תוך כדי משגל, מבלי להשתמש במגע יד אדם. הכל זה בזכות יכולת השימוש באפליקציית We-Connect.

ה-Melt עשוי מסיליקון רפואי ברמת איכות גבוהה, כפי שנהוג במוצרי We-Vibe. הוא מציע 12 מצבי יניקה שונים במגוון רחב של עוצמות, המאפשרים לגרום לאורגזמות מרובות.

לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את ה-Melt עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר השטיפה, יש להשאיר את המכשיר ליבוש לפני שמחזירים אותו לקופסא.
מכשיר ה-Melt מצויד בטכנולוגיית אוויר, שמאפשרת לו ליצור תחושת יניקה מדויקת ומדויקת. התנועה הייחודית של האוויר מאפשרת למכשיר להתאים במדויק לצורת הגוף ולכוון את המצב הנכון להשגת ההנאה המרבית. בנוסף, המכשיר מצויד בטכנולוגיה שליטה על לחץ האוויר, שמאפשרת לך להתאים את עוצמת היניקה לפי העדפותיך האישיות.

ה-Melt מצויד באפליקציית We-Connect של We-vibe, שמאפשרת לך לשלוט במכשיר באמצעות הטלפון הנייד שלך. האפליקציה מאפשרת לך לבחור מתוך מגוון רחב של מצבי יניקה ולכוון את עוצמת היניקה לפי העדפותיך האישיות. בנוסף, ניתן לפתוח את המכשיר לשימוש מרחוק, כך שתוכל לשלוט בו גם כאשר אתה לא בחדר.

מכשיר ה-Melt עשוי מסיליקון רפואי בדרגת איכות הגבוהה ביותר, ולכן הוא בטוח לשימוש ונוח למגע. הסיליקון הרפואי גם עמיד במים, כך שתוכל להשתמש במכשיר תוך כדי רחצה או גם במיטה המים.

בנוסף לכל היתרונות הטכנולוגיים של ה-Melt, חשוב לזכור גם את רמת האחזקה והשימוש הנכונים. לפני ואחרי השימוש, יש לשטוף את המכשיר היטב עם סבון ומים או בעזרת מגבונים ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה על מנת לשמור על פעולת הטעינה הנכונה של המכשיר. לאחר שטיפה, יש להשאיר את המכשיר להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

לסיכום, מכשיר ה-Melt של We-vibe הוא מוצר חדשני וייחודי שמציע תחושת יניקה מדויקת ומדויקת עם טכנולוגיית אוויר. המכשיר מצויד באפליקציית We-Connect שמאפשרת שליטה מרחוק והתאמה אישית לפי העדפותיך. נכון לזה, המכשיר עשוי מסיליקון רפואי ברמת איכות גבוהה ומספק חווית יניקה בטוחה ונעימה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכשיר יניקה עוצמתי לזוגות We – Vibe – Melt במחיר השקה מוגבל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן